لحظه آتش گرفتن مرد مهاجم حین سوزاندن یک کنیسه! + فیلم

مرد مهاجم که با بنزین قصد آتش زدن یک معبد یهودیان در جنوب این کشور را داشت پس از روشن کردن فندک غرق شعله‌های آتش شد.

لحظه آتش گرفتن مرد مهاجم حین حمله به یک کنیسه! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد مهاجمی که با بنزین قصد آتش زدن یک کنیسه در شهر «اکستر» انگلیس را داشت پس از روشن کردن فندک غرق شعله‌های آتش شد. «تریستان مورگان»، ۵۱ ساله در حالی که قصد داشت این مکان مذهبی را به آتش بکشد ناگهان از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده شده است لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در ابتدای این ویدئو تریستان در حالی که با یک چکش در حال شکستن درب کنیسه است دیده می‌شود. در ادامه او اقدام به ریختن بنزین روی درب کنیسه کرد و سپس با روشن کردن فندک تلاش می‌کند آنجا را به آتش بکشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که ناگهان پس از روشن کردن فندک سر و صورت تریستان غرق شعله‌های آتش می‌شود. این ویدئو تریستان را در حالی که قصد فرار با یک ون از محل حادثه را دارد و دود از سرش برخاسته است نشان می‌دهد.

این حادثه در تاریخ ۲۱ جولای سال ۲۰۱۸ رخ داد اما ویدئوی آن اکنون منتشر شده است. او پس از فرار از محل حادثه توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد. او به اتهام ایجاد آتش سوزی عمدی و عمل تروریستی در یکی از دادگاه‌های انگلیس مورد محاکمه قرار گرفت.

گفتنی است؛ این کنیسه یهودیان که در سال ۱۷۶۳ در جنوب غربی انگلیس ساخته شده سومین کنیسه قدیمی در این کشور به شمار می رود.

انتهای پیام/

لحظه حمله مرد مهاجم به کنیسه در انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.