آمازون اعلام کرد در این هفته نرم‌افزار یوتیوب به دستگاه‌های سازگار با Fire TV اضافه خواهد شد و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

بازگشت نرم‌افزار یوتیوب به دستگاه‌های سازگار با Fire TVبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همکاری بین آمازون و گوگل هنوز کاربرانی که از یک یا چند پلتفرم آن‌ها استفاده می‌کنند، متعجب می‌کند. آمازون به تازگی اعلام کرده است که نرم‌افزار یوتیوب گوگل در سراسر جهان روی دستگاه‌های سازگار Fire TV در دسترس خواهد بود.

نرم‌افزار یوتیوب و دستگاه‌های سازگار Fire TV 

اگر شما صاحب یکی از دستگاه‌های Fire TV Stick (نسل دوم), Fire TV Stick 4K, Fire TV Cube, Fire TV Stick Basic Edition و همین طور هر یک از مدل‌های Fire TV Edition smart TV هستید، می‌توانید از قابلیت جدید نرم‌افزار یوتیوب از این هفته استفاده کنید.  علاوه بر این آمازون اعلام کرده است که در ماه‌های آینده Fire TV های دیگری نیز به فهرست دستگاه‌های سازگار یوتیوب اضافه خواهد شد. همچنین آمازون گفت تا آخر امسال YouTube TV و YouTube Kids به دستگاه‌های Fire TV اضافه می‌شوند.

فعال سازی نرم‌افزار یوتیوب در دستگاه‌های سازگار Fire TV 

بر طبق گفته‌های آمازون، نرم‌افزار رسمی یوتیوب هم اکنون باید در تب "نرم‌افزار و کانال‌های شما (Your Apps and Channels)" در دستگاه‌های سازگار Fire TV دیده شود. در نتیجه شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را انتخاب، دانلود و نصب کرده و از آن‌ها استفاده کنید.با نصب کردن این نرم‌افزار تلویزیون شما به بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی مبتنی بر ویدئو متصل می‌شود و شما می‌توانید از استفاده از آن لذت ببرید.

بازگشت نرم‌افزار یوتیوب به دستگاه‌های سازگار با Fire TV


بیشتر بخوانید: کیفیت اپل‌ تی‌وی را فدای کمیت نمی‌کنیم 


این نرم‌افزار از ویدئوهایی تا کیفیت 4K HDR با 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی کرده همچنین با الکسا نیز همکاری می‌کند. همکاری این دو دستگاه با هم برای کاربران بسیار مناسب و لذت بخش خواهد بود زیرا می‌توانند بخش سرگرمی‌های روزانه خود که در یوتیوب است را از طریق صدای خود کنترل کنند. کاربران می‌توانند از دستورهایی مانند "الکسا، در یوتیوب موزیک ویدئو تماشا کن!" از دستیار صوتی خود برای دیدن فیلم استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید از طریق دستیار صوتی الکسا فیلم را شروع کرده و یا متوقف کنید حتی می‌توانید با دستورهای خاص فیلم را به جلو یا عقب ببرید. علاوه بر این‌ها با دستور Skip به ویدئو بعدی منقل می‌شوید.

انتهای پیام/

نرم‌افزار یوتیوب به Fire TV باز می‌گردد

برچسب ها: فناوری ، یوتیوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.