مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۲۰ تیرماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

۲۹ کیلوگرم تریاک در شوش کشف شد

سرهنگ یداله امیری رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و به منظور مقابله با توزیع کنندگان، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس شهرستان شوش در تحقیقات اطلاعاتی و کنترل دقیق خودرو‌های عبوری ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر در محور "اهواز-اندیمشک" را شناسایی و توقیف کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقدار ۲۹ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که در صندوق عقب خودرو به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ امیری تصریح کرد: در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی و دولتی اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در برخی مناطق این کلانشهر گفت: بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۲۲ اهواز موفق شدند با انجام گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، ۲ سارق را در حالیکه پس از باز کردن کولر و فن بیرونی مربوط به ایستگاه اتوبوس خط واحد یکی از بلوار‌های اصلی شهر، قصد منتقل کردن آن را به داخل خودروری خود داشتند، شناسایی کنند.

سرهنگ دالوند اذعان داشت: سارقان به محض دیدن پلیس با بی توجهی به فرمان ایست، قصد فرار داشتند که ماموران پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و بعد از هماهنگی با مرجع قضائی و با رعایت قانون بکارگیری سلاح، به سمت خودروی سارقان تیراندازی و خودرو را متوقف و هر ۲ سارق را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: متهمان به ارتکاب ۱۱ فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان ضمن اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست تا موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

۲ سارق حرفه‌ای مقابل قانون زانو زدند

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اشخاص در برخی مناطق این شهرستان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۲ بهبهان موفق شدند با با اقدامات اطلاعاتی و انجام گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان تعداد ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد، افزود: سارقان دستگیر شده به ارتکاب ۷ فقره سرقت از اشخاص در نقاط مختلف شهرستان بهبهان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست تا موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

پلیس ماهشهر دستان ۱۷ متهم سابقه دار را بست

سرهنگ رضا پاپی سرپرست فرماندهی انتظامی ماهشهر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت ۲ روز با اعمال قانون رانندگان متخلف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در این شهرستان اجرا شد.

وی هدف از اجرای این طرح را برخورد با مجرمان و متخلفان نظم و انضباط اجتماعی، افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین کاهش جرائم در سطح شهرستان ماهشهر عنوان کرد.

سرهنگ پاپی اذعان داشت: در اجرای این طرح مأموران پلیس این فرماندهی با گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس تعداد ۱۷ متهم را که سابقه شرارت، سرقت و حمل مواد مخدر را در پرونده خود داشتند، دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده به ۲۶ فقره انواع سرقت اعتراف و در این راستا ۴۹ وسیله نقلیه متخلف توقیف، ۲ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف و ۳ واحد صنفی پلمب شد.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: قاچاق ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.