ملی پوش اسکیت گفت: به دلیل سرباز بودن به دنبال نامه خروج از ایران بودم که متاسفانه این نامه اشتباه صادر شد و از مسابقات جهانی بازماندم.

صالحی: نامه خروج از ایرانم اشتباه صادر شدمیلاد صالحی ملی پوش اسکیت کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعزام نشدنش به مسابقات جهانی اسکیت بیان کرد: من به دلیل اینکه سرباز هستم پیش از اعزام به مسابقات جهانی اسکیت ۲۰۱۹ اسپانیا کارهای خروج از کشور را انجام داده بودم. همچنین نامه از ستاد تربیت بدنی ارتش برای پادگان خودم دریافت کردم اما متاسفانه آن ها نامه را اشتباهی صادر کردند. فرصت برای اصلاح نامه محدود بود و به همین جهت به مسابقات جهانی اسکیت اعزام نشدم.

او در ادامه گفت: خروج من از ایران آزاد نشد و با هر کسی که تماس گرفتیم موفق نشدیم تلفنی مشکل را حل کنیم. ۴ روزی بود که پیگیر این اشتباه بود و متاسفانه همان اول متوجه این اشتباه نشده بودم. یک روز قبل از اعزام با پی گیری هایم از پادگان های مختلف متوجه صدور اشتباه نامه شدم.

صالحی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون اسکیت برای حل مشکلش به او کمک کرده است، اظهار کرد: فدراسیون در این راستا اقداماتی را انجام داد و به ملاقات صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک رفتیم و نامه زدند اما با توجه به نبود زمان به مسابقات جهانی اعزام نشدم.

ملی پوش اسکیت عنوان کرد: به خاطر اینکه در روزهای آخر منتهی به مسابقات جهانی درگیر کار های خروج از ایران بودم با تیم تمرین نمی کردم و تمریناتم را فردی پی گیری می کردم. با توجه به تمرینات و دیدی که به بازیکنان برای مسابقات جهانی داریم امیدواری زیادی برای کسب مدال و درخشش وجود دارد. بیشترین شانس کسب مدال ایران در مسابقات اسکیت سرعت و ماده ای بود که من شرکت می کردم بود. همچنین توانسته بودم در تست های تیم ملی اسکیت رکورد دار ایران شوم.

او در پایان گفت: قشر سرباز مظلوم است و امیدوارم کار من می گیری شود و دوباده چنین مشکلی برایم پیش نیاید.


بیشتر بخوانید:

لیگ برتر اینلاین هاکی مردان ایستگاه پایانی رسید

معرفی رشته اینلاین هاکی

برپایی اردوی تیم ملی هاکی روی یخ در تهران/اینلاین باز‌ها هم وارد اردو می‎شوند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی اسکیت ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار