مجری برنامه‌های کودک گفت: مخاطب برنامه‌های انیمیشن فقط کودکان نیستند و بزرگسالان هم این برنامه‌ها را دنبال می‌کنند.

مخاطب برنامه‌های پویانمایی فقط کودکان نیستندملیکا زارعی مجری برنامه‌های تلویزیونی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری جشنواره ملی پویانمایی تلویزیون گفت: برای من که سال‌ها در حوزه کودک کار کردم، خیلی خوشایند است که جشنواره‌هایی برای کودکان در استان‌های مختلف برگزار شود. این موضوع شور و هیجان خاصی در دل بچه‌ها ایجاد می‌کند و حتی این انگیزه را به خانواده آن‌ها منتقل می‌نماید.

وی تاکید کرد: زمانی که جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی را برگزار می کنیم، یعنی دغدغه کودک و مسائل اجتماعی را داریم. باید به برنامه‌های پویانمایی و عروسکی توجه کنیم؛ درست است که اسم برنامه‌ها کودکانه است، اما مخاطب آن‌ها فقط کودکان نیستم بلکه بزرگسال، نوجوان و جوان هم آنها را تماشا می‌کنند. می‌توانند دغدغه اجتماعی را به زبان ساده با پویانمایی ها بیان کرد.

زارعی در پایان گفت: از روزی که وارد کرمانشاه شدم، در کنار مردم بودم و در شهر‌های مختلف برنامه داشتم. حدود دو سال پیش این شهر اتفاق تلخی را تجربه کرد و مردم به خاطر زلزله روز‌های تلخی را سپری کردند. امروز اما مردم همدل و همراه هستند و حال خوبی دارند.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار