سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک گفت:بسکتبال ایران حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح آسیایی و جهانی دارد و ما شاهد برگزاری لیگ‌های خوبی  از این رشته در کشورمان هستیم که زحمات فدراسیون بسکتبال قابل تقدیر است.  

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در حاشیه ورود کاپ جام جهانی بسکتبال به ایران گفت: از این اتفاق نمادین تشکر می کنم زیرا در توسعه و معرفی رشته بسکتبال تاثیر زیادی خواهد داشت هر چند که بسکتبال در ایران و جهان شناخته شده است و مردم با این ورزش آشنا هستند. 

او افزود: خوشبختانه بسکتبال ایران حرف های زیادی برای گفتن در سطح آسیایی و جهانی دارد و ما شاهد برگزاری لیگ های خوبی  از این رشته در کشورمان هستیم که زحمات فدراسیون بسکتبال قابل تقدیر است. 

سعیدی ادامه داد : موزه کمیته ملی المپیک  برای توصیف قهرمانی ها و پهلوانی های ما طراحی و بهره برداری شده است و نماد ورزش ما است ، ناکنون قهرمانان و پهلونان زیادی در آن حاضر شدند و یادمان هایشان را تقدیم کردند که جا دارد از قهرمانان عزیز کشورمان تشکر می کنیم البته این موزه بیشتر تکمیل می شود و البته امکانات زیادی در نظر گرفته شده است که تکمیل می شود در مجمو ع امیدوارم بسکتبال ما در آسیا و دنیا درخشش و موفقیت بیشتری داشته باشد . 


بیشتر بخوانید:

رونمایی از تمبر یادبود کاپ جام جهانی بسکتبال در تهران

مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در تهران+ عکس


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار