رئیس اسبق فدراسیون فوتبال درباره محرومیت سعید فتاحی و حیدر بهاروند از سوی کمیته اخلاق اظهاراتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص رای کمیته اخلاق درخصوص محرومیت حیدر بهاروند و سعید فتاحی مسئولان سازمان لیگ از فعالیت‌های فوتبال بیان کرد: کمیته اخلاق نمی‌تواند چنین حکمی بدهد. اگر هم فتاحی و بهاروند مقصر باشند، این یک زنجیره به هم پیوسته است. نمی‌شود اعلام کرد که جوانی به نام فتاحی مقصر اتفاقات بازی جام حذفی بوده است. من این را نمی‌توانم قبول کنم. اگر هم محرومیتی وجود دارد، باید از بالا تا پایین همه محروم شوند.

او با اشاره به دخالت وزارت ورزش و جوانان در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال، بیان کرد: انتخاب سرمربی تیم ملی به وزارت ورزش و جوانان چه ارتباطی دارد که اعلام می‌کنند ما ۱۰ مربی را ردیف کردیم؟ وزارت باید در سطح کلان ورزش تصمیم بگیرد. آوردن سرمربی از اختیارات فدراسیون فوتبال است. وقتی در انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار نظر می‌کنند باید در اتفاقات فینال جام حذفی نیز مسئولیت بپذیرند.    

دادکان ادامه داد: در این چند روز خیلی از افراد به من زنگ زدند و از نقش من در موفقیت کاروان کارگری ایران صحبت کردند که من گفتم هیچ نقشی نداشتم. من فقط به معاونت فرهنگی یک کمیته فنی معرفی کردم و نظم را بیشتر کردیم. حالا من بیایم بگویم که این موفقیت‌ها مال من است؟! آ‌ن‌ها تلاش کردند و من فقط در کنارشان بودم. چرا مسئولان در پیروزی‌ها سینه سِتبر می‌کنند؟ وزارت هر جایی که فدراسیون فوتبال نقصی دارد، کمکش کند.


بیشتر بخوانید:

محمودزاده: باشگاه‌ها روی افزایش سهمیه جذب بازیکنان لیگ برتری حساب نکنند

جلالی: مدیران فوتبالی، آوردن مربی خارجی را کاری باکلاس می‌دانند!

تماشای دیدار شاگردان مجیدی و ویلموتس رایگان شد/ برگزاری کنسرت در ورزشگاه آزادی


انتهای پیام/

اظهارات دادکان درباره آرای کمیته اخلاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار