نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

۲۶ دستگاه دولتی متولی مبارزه با فساد فرهنگی هستند / همه دستگاه های اجرایی در ترویج حجاب نقش آفرینی کنند

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی گفت: امروز تنها نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی و ترویج حجاب و عفاف نقش آفرینی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر با بیان اینکه ۲۶ دستگاه دولتی متولی مبارزه با فساد فرهنگی هستند،گفت: حجاب قانون کشور است، مردم ایران اسلامی برای همین امر انقلاب کردند، اما امروز تنها نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی و ترویج حجاب و عفاف نقش آفرینی می‌کند.

وی با دعوت نمازگزاران به فریضه الهی تقوا، افزود: گران‌فروشی و احتکار حرام بزرگی است و بازاریان باید در کنار دولت با گرانی در بازار مقابله کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: وزارت امور خارجه برای آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه وارد عمل شود چرا که این روحانی انقلابی سمبل روحانیت در جهان است، اما اکنون در زندان به سر می‌برد.

وی اضافه کرد: وزارت خارجه همه نیرو و عزمش را برای آزادی این نماد روحانیت به کار گیرد.

آیت الله شاهچراغی با تاکید بر ضرورت وحدت و حفظ آن در دنیای اسلام، یادآور شد: اسلام دین وحدت است و این مساله در سایه قرآن، ولایت و ایمان بسیار ارزشمند و ماندگار می‌شود.

وی به تفرقه افکنی استکبار و دست نشانده‌های آنان در بین مسلمانان جهان اشاره و تاکید کرد: شیطان دشمن آشکار وحدت مسلمانان است لذا باید مراقب و در برابر توطئه‌ها هوشیار بود.

امام جمعه سمنان  در پایان ابراز داشت: وحدت در اسلام به صورت سالانه، هفتگی و روزانه است که سالانه در میعادگاه حج به نمایش گذاشته و وحدت هفتگی در آئین نماز جمعه و وحدت روزانه در نماز جماعت خلاصه می‌شود.

انتهای پیام / م

ضرورت هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان

برچسب ها: احکام شرعی ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.