امام جمعه موقت ساری خطاب به انگیسی‌ها گفت: با دم شیر بازی نکنید، از درسی که سپاه به آمریکایی‌ها داده عبرت بگیرید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان  با اشاره به اقدام انگلیس در مصادره کردن نفتکش ایرانی خطاب به آن‌ها گفت: منتظر پاسخ پشمان کننده جمهوری اسلامی ایران باشید.
 
خطیب نماز جمعه شهرستان ساری به قیام خونین مردم مشهد در ۱۳۱۴ مبنی بر مخالفت با کشف حجاب اشاره کرد و افزود: کشور‌های غربی با ترویج بی بند و باری در پی از بین بردن کانون گرم خانواده کشور‌های اسلامی و حجاب آن‌ها هستند.
 
حجت الاسلام قاسمی با اشاره به در پیش بودن سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت توسط ایران گفت: پذیرش این قطعنامه نشان دهنده اقتدار قاطع نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر متجاوزان بوده است.
 
امام جمعه موقت شهرستان ساری به سالروز آغاز به کار نخستین دوره نهاد ارزشمند و انقلابی شورای نگهبان در ۲۶ تیر سال ۱۳۵۹ اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان ضامن ضامن نظام جمهوری و حافظ قوانین اسلامی است.
 
حجت الاسلام قاسمی با قدردانی از تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مددجویان بهزیستی، خواستار مهیا کردن زیرساخت‌های شهری با هدف خدمت رسانی بهینه به این قشر از جامعه شد.

انتهای پیام/آ
 
 

عبرت  نگرفتن انگلیس از درسی که سپاه ایران به آمریکایی‌ها داده  است 

برچسب ها: مجلس خبرگان ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۲ تير ۱۳۹۸
مرگ بر انگليس و امريکا
آخرین اخبار