بازیکن تیم ملی امید کشورمان گفت: به امید خدا با کادر فنی جدید و تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خوب بتوانیم طلسم ۴۴ ساله را بشکنیم و به المپیک راه یابیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مسلمی پور درباره بازی دوستانه  تیم ملی فوتبال امید برابر تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: اولین بازی مان با حضور کادر فنی جدید برگزار شد  و بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه دوم صاحب توپ و میدان بودیم. البته توپ هایمان وارد دروازه نشد، اما خدا را شکر  کادر فنی جدید امیدوار کننده هست و در بازی‌های بعدی رفته رفته بهتر می‌شویم.  

او درباره اینکه امیدوار است تا تیم ملی امید به المپیک راه یابد، گفت: به هر حال همه ما  ۴۴ سال است که انتظارش را می‌کشیم تا به المپیک راه یابیم و انشالله با کادر فنی جدید و تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خوب بتوانیم این طلسم را بشکنیم و به المپیک صعود کنیم.  

بازیکن تیم ملی امید درباره حضور ویلموتس در ورزشگاه برای تماشای این بازی بیان کرد: بله ویلموتس سرمربی تیم ملی بزرگسالان به ورزشگاه آمد و نظارگر این بازی بود و روز ۲۴ تیرماه هم با تیم ملی بزرگسالان بازی داریم و همه بازیکنان امید انگیزه دارند و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی برابر تیم ملی بزرگسالان انجام بدهیم که برای هر ۲ تیم خوب باشد.


بیشتر بخوانید:

تساوی تیم ملی امید مقابل نفت مسجد سلیمان در دیداری دوستانه

ناراحتی نفتی‌ها از فدراسیون فوتبال/ ویلموتس تماشاگر ویژه شاگردان فرهاد

تماشای دیدار شاگردان مجیدی و ویلموتس رایگان شد/ برگزاری کنسرت در ورزشگاه آزادی


انتهای پیام/ 

اظهارات مسلمی پور درباره وضعیت تیم ملی امید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار