گروهی از معترضان به سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ، مقابل سازمان مهاجرت و گمرک آمریکا در «کلرادو» تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بیزنس اینسایدر، گروهی از معترضان به سیاست‌های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، دیروز (جمعه) در مقابل سازمان «مهاجرت و گمرک آمریکا» در آرورا در کلرادوی آمریکا تظاهرات کردند. تظاهرکنندگان همچنین پرچم آمریکا را پایین کشیده و به جای آن پرچم کشور مکزیک را بر افراشتند.

این تظاهرات دو روز پیش از آغاز روند اخراج حدود ۲۰۰۰ مهاجر غیرقانونی که با وجود دریافت اخطار، هنوز خاک آمریکا را ترک نکرده‌اند، انجام شد. ماموران سازمان مهاجرت و گمرک آمریکا با کمک نیرو‌های پلیس قرار است به محل نگهداری مهاجران یورش برده تا آن‌ها را روز یکشنبه ۱۴ جولای از خاک آمریکا اخراج کنند.

حدود ۲۰۰۰ تظاهرکننده در مقابل سازمان «مهاجرت و گمرک آمریکا» در اورورا در اعتراض به سیاست‌های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ و وضعیت بد بازداشتگاه‌های آمریکایی تجمع کردند. گروهی از معترضان شعار می‌دادند «همه مهاجران را آزاد کنید».

ویدئویی از این تظاهرات در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد مهاجران پرچم آمریکا و کلرادو را از میله‌ی مقابل این سازمان پایین کشیدند و به جای آن پرچم کشور مکزیک را برافراشتند.

برگزاری تظاهرات مقابل یکی از مراکز بازداشت مهاجران در کلرادو

علاوه بر این اعتراضات، تظاهرات دیگری هم قرار است در روز یکشنبه در ۱۰ شهر بزرگ آمریکا برگزار شود. دونالد ترامپ از زمان ورود به رقابت‌های انتخاباتی از مخالفان سرسخت ورود غیرقانونی مهاجران به آمریکا بود و از زمان ورود به کاخ سفید طرح‌های ضدمهاجرتی زیادی را امضا کرده است. این طرح‌ها تاکنون اعتراضات زیادی را در سراسر آمریکا به دنبال داشته است.

نشریه هیل چند روز پیش در گزارشی اعلام کرد بحران بهداشت و سلامت که گریبانگیر کودکان مهاجر در مرز جنوبی آمریکا شده، به اوج خود رسیده و شرایط زندگی این کودکان در بازداشتگاه‌های آمریکا واقعا وحشتناک است. به نوشته این نشریه، تا تاریخ ۳۱ مه سال جاری میلادی، بیش از ۱۴۰۰ کودک مهاجر بوسیله نیرو‌های گشت مرزی آمریکا بازداشت شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار