بررسی مشکلات برق رسانی به روستا‌های غیزانیه اهواز

جلسه بررسی مشکلات برق رسانی و روشنایی معابر روستا‌های بخش غیزانیه به ریاست بخشدار غیزانیه و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه بررسی مشکلات برق رسانی و روشنایی معابر روستا‌های بخش غیزانیه به ریاست رسول ساکی بخشدار غیزانیه و با حضور مدیر امور برق منطقه یک اهواز، اعضای شورای بخش و برخی از شورا‌ها و دهیاران روستا‌های بخش غیزانیه در بخشداری غیزانیه برگزار شد.

رسول ساکی بخشدار غیزانیه اهواز در این جلسه از عملکرد عوامل اجرایی برق غیزانیه و منطقه یک اهواز در زمینه اقدامات رفع خرابی و خاموشی اتفاقی برق روستا‌ها تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: باتوجه به گزارشات و بازدید‌های صورت گرفته از روستاها، متاسفانه ۹۰ درصد از روستا‌ها بامشکلات خرابی و خاموشی برخی از چراغ‌های روشنایی مواجه هستند.

ساکی تصریح کرد: از آنجاییکه روشنایی معابر نقش بازدارنده در سرقت‌های منازل و احشام دارد، خواستار اقدام فوری جهت تعمیرات روشنایی معابر روستا‌ها شد.

عبداللهی مدیر برق منطقه یک اهواز در ادامه گزارشی از اقدامات انجام گرفته و برنامه‌های آینده در سال جاری در زمینه افزایش ترانس‌های برق، برقراری روشنایی در روستا‌های فاقد روشنایی، تعمیرات روشنایی و توسعه شبکه را ارائه کرد.

انتهای پیام/گ

برق رسانی به روستا‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار