قهرمانان جشنواره بزرگ روز جهانی شنا با معرفی نفرات برتر در استخر لاله همدان معرفی شدند.

معرفی قهرمانان جشنواره شنا در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جشنواره بزرگ روز جهانی شنا با حضور ۱۳۵ شناگر از استخر‌های مختلف همدان و در مواد مختلف برگزار شد.

در این رقابت‌ها و در ماده ۳۳ متر قورباغه زیر ۱۰ سال پوریا غفاری امیرحسین طاهری هر ۲ از استخر لاله به ترتیب اول و دوم شدند و امیرمحمد قهرمانی از شهدای غواص سوم شد.

در ۳۳ متر قورباغه ۱۱ تا ۱۲ سال رهام سخاییان تیم واترپلو همدان قهرمان شد، رادین اویسی از شهرستان نهاوند دوم و سروش شفیعی از تیم مدرسه شنا عنوان سوم را کسب کرد و در ۶۶ متر قورباغه ۱۳ تا ۱۴ سال علیرضا حیدری از تیم هیات شنا عنوان قهرمانی را کسب کرد، سهیل گودرزی از مدرسه شنا دوم و عرشیا آقا محمدی از تیم واترپلو مقام سوم را کسب کرد.

در ۶۶ متر قورباغه ۱۵ تا ۱۷ سال، حسین موسیوند از شهرستان تویسرکان بر سکوی نخست ایستاد، عرفان جوانمردی از تیم هیات شنا دوم و سروش صدری از تیم شرکت نفت در جایگاه سوم قرار گرفت و در ۳۳ متر آزاد رده سنی زیر ۱۰ سال محمدطا‌ها خزایی، طا‌ها سوری و محمد بیاتی هر سه از تویسرکان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در ماده ۶۶ متر آزاد رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال نیز مهراد محمدیان از مدرسه شنا قهرمان شد، علیرضا یاری از تیم هیات شنا دوم و رهام سخاییان از تیم واترپلو بر سکوی سوم قرار گرفت و در همین ماده در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال مانی پاک صفات از تیم مدرسه شنا، سروش بهشاد از تیم واترپلو و عرشیا آقا محمدی دیگر شناگر تیم واترپلو به ترتیب اول تا سوم شدند.

همچنین در ۶۶ متر آزاد رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال آروین عبدله بیگی از تیم واترپلو، سپهر گودرزی از تیم هیات شنا و محمدحسین کیهانی از تیم هیات شنا اول تا سوم شدند و در ماده ۳۳ متر کرال پشت زیر ۱۰ سال محمدحسین رحمانپور از تیم هیات شنا اول شد، شاهین مرادی از تیم شرکت نفت دوم و محمد بیاتی از تیم تویسرکان بر سکوی سوم قرار گرفت.

در ماده ۳۳ متر کرال پشت زیر ۱۱ تا ۱۲ سال مهراد محمدیان از تیم مدرسه شنا قهرمان شد، علی بختیاری از تویسرکان بر جایگاه دوم قرار گرفت و معین گمار از مدرسه شنا سوم شد و در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال نیز سهیل گودرزی از تیم مدرسه شنا قهرمان شد، متین حسینی و محراب فخری هر ۲ از تیم واترپلو به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ۶۶ متر کرال پشت ۱۵ تا ۱۷ سال نیز آروین عبدالله بیگی از تیم واترپلو، آرین سماوات از تیم هیات شنا و حسین موسیوند از تیم تویسرکان به ترتیب اول تا سوم شدند و در ماده ۳۳ متر پروانه ۱۱ تا ۱۲ سال سروش شفیعی و علی یاری از تیم هیات شنا اول و دوم شدند و بهداد بیگلری از تیم تویسرکان سوم شدند.

در ماده ۳۳ متر پروانه ۱۳ تا ۱۴ سال مانی پاک صفات از تیم مدرسه شنا قهرمان شد، مهدی گودرزی از تیم هیات شنا بر سکوی دوم ایستاد و سروش بهشاد از تیم واترپلو بر سکوی سوم قرار گرفت و در رده ۱۵ تا ۱۷ سال سپهر گودرزی از تیم هیات شنا قهرمان شد، محمدحسین کیهانی از هیات شنا دوم و متین سروی از تیم رزن بر جایگه سوم قرار گرفت.

به نفرات برتر این رقابت‌ها لوح قهرمانی اعطا شد.

انتهای پیام/د.ا

قهرمانان جشنواره شنا در همدان معرفی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار