دبیر هنری جشنواره بین‌المللی شعر نهج‌البلاغه از رونمایی ۴۰۰ اثر منظوم در قالب کتاب "بهشت بیان" در طول برگزاری جشنواره شعر نهج البلاغه خبر داد.

عباس شاهزیدی دبیر هنری جشنواره بین‌المللی شعر نهج‌البلاغه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: امسال قرار است در طول برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر نهج‌البلاغه از کتاب " بهشت بیان" رونمایی شود، این کتاب در حقیقت مجموعه ۴۰۰ اثر منظوم است که از دوره‌های گذشته به جشنواره ارسال شده بود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم اختتامیه در دهه ولایت همزمان با ایام عید سعید غدیر در اصفهان برگزار می‌شود افزود: هیئت داوران از بین آثار رسیده ۵ نفر برگزیده و ۲ نفر شایسته را معرفی می‌کنند.

دبیر هنری جشنواره بین‌المللی شعر نهج‌البلاغه بیان کرد: جشنواره بین‌المللی شعر نهج‌البلاغه (بهشت بیان) در ۳ محور اهمیت جایگاه نهج‌البلاغه بعد از قرآن، نقش محوری توحید و عدالت و اهمیت الگوپذیری از فرمایشات امیرالمومنین (ع) برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان از سراسر جهان می‌توانند آثار خود را در ۳ محور ذکر شده، به صورت الکترونیکی به نشانی nahjolbalaghe ۱۰۰۱@gmail.com و یا حساب مجازی دبیرخانه به آدرس nahjolbalaghe ۱۰۰۱@ ارسال کنند. دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی شعر نهج‌البلاغه (بهشت بیان) به شماره ۰۹۱۳۹۲۷۵۴۷۷ آماده پاسخ گویی به هنرمندان است.

انتهای پیام/ی

 


جشنواره بین‌المللی شعر نهج‌البلاغه در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.