ساخت ۳۳ واحد مسکونی مقاوم در روستا‌های سیگرت و کلاته حبیب نهبندان از امروز آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  در پی سفر میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به مناطق شرقی نهبندان و بازدید از اردو‌های جهادی، مشکل اساسی ۲ روستای سیگرت و کلاته حبیب مربوط به نبود زمین برای ساخت مسکن مقاوم به دلیل قرارگیری روستا در اراضی ملی و امکان نداشتن ساخت و ساز در این روستا‌ها مطرح و در تماس وی با مدیران کل منابع طبیعی و بنیاد مسکن خواستار رفع سریع این مشکل شد.

امروز خواسته چندین ساله‌ی اهالی ۲ روستای مذکور محقق و به طور رسمی باحضور مدیران کل بنیاد مسکن، منابع طبیعی، فرماندار و تنی چند از مسئولان محلی و اهالی محل، عملیات اجرایی احداث ۳۳ واحد مسکونی مقاوم در زمین‌های ۲۰۰ متر مربعی و زیربنای بین ۴۰ تا ۶۰ متر مربعی درروستا‌های سیگرت و کلاته حبیب کلنگ زنی و آغاز شد.

آسمانی مقدم مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان امروز در این مراسم گفت: برای هریک از واحد‌ها علاوه بر ۴۰ میلیون تومان تسهیلات ۵ درصد، به شرط پیشرفت کار ۱۵ میلیون تومان وام بلاعوض تعلق خواهد گرفت که قراراست این واحد‌ها در دهه فجر امسال به بهره بردرای کامل برسد.

بیکی فرماندار نهبندان نیز در این مراسم گفت: حدود ۴۰ روستای این شهرستان دارای متقاضی ساخت مسکن وجود دارد که با مشکل واگذاری زمین یا قرارگیری در عرصه‌های منابع طبیعی قراردارندکه امیدواریم این مشکل برای همیشه رفع شود.

انتهای پیام/ک

آغاز ساخت ۳۳ واحد مسکونی مقاوم در روستا‌های سیگرت و کلاته حبیب نهبندان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.