رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی از اجرایی شدن ستاد مردمی مناسبت‌های مذهبی ر این استان خبرداد.

تشکیل ستاد مردمی مناسبت‌های مذهبی در استان مرکزیحجت الاسلام محمد حاجی پور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ستاد مردمی مناسبت‌های مذهبی و ضرورت‌های کشور با هدف ساماندهی اجرای برنامه‌های مذهبی و استفاده از ظرفیت مردم در اجرای این برنامه‌ها تشکیل شده است و در عید غدیر اجرایی می‌شود.

حجت الاسلام حاجی پور افزود: اساسنامه ستاد مردمی مناسبت‌ها و ضرورت‌ها در حال تدوین است و در عید بزرگ غدیر این ستاد مردمی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی اضافه کرد: بر اساس نظر این ستاد با استفاده از ظرفیت خیران جشن‌های غدیر در هر شهرستان استان در یک خیابان مشخص برگزارمی شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی نظیر پیاده روی بزرگ اربعین سبب برگزاری مطلوب این برنامه‌ها می‌شود.

۱۲۰ میلیارد ریال مردم نوع دوست استان مرکزی به هموطنان سیل زده

وی با اشاره سیلاب بهار سال جاری، افزود: مردم نوع دوست این استان ۱۲۰ میلیارد ریال به هموطنان سیل زده کمک کردند و ۷۲ کامیون از مجموع ۴۰۰ دستگاه کامیون کمک‌های مردمی جمع آوری شده در استان مرکزی برای اعزام به مناطق سیل زده توسط ائمه جمعه استان جمع آوری شد.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار