مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و سوم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ علی مرادی علی آباد فرمانده انتظامی جغتای گفت: در پی ناپدید شدن این نوجوان اهل  ابوچناری و عدم مراجعه وی به منزل، خانواده این نوجوان به جستجوی او پرداختند که بعد از ساعت ها، تلاش موتورسیکلت وی را در کنار یکی از سیل بند‌های رودخانه شهرستانک یافتند.

وی تصریح کرد: جسد این نوجوان با تلاش نیرو‌های بسیجی ابوچناری، خانواده مرحوم و نیروی انتظامی از آب بیرون کشیده و برای مشخص شدن چگونگی جان باختن، تحویل پزشکی قانونی شد.

دو کامیون حامل ۳۵ تن گندم قاچاق در جغتای توقیف شد

مهدی دستورانی مدیر جهاد کشاورزی جغتای گفت: این کامیون‌ها بدون داشتن مجوز از توقیف دو کامیون غیرمجاز حامل ۳۵ تن گندم شرکت غله، قصد خروج گندم از جغتای به مقصد گلستان را داشتند.
 
 وی تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان با اجرای طرح ایست و بازرسی و با هماهنگی مقام قضایی و جهاد کشاورزی، این ۲ کامیون را با بار حدودا ۳۵ تنی گندم توقیف و دو متهم این حمل غیرقانونی را بازداشت کردند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای احشام و وسایل منزل در نیشابور

حسین دهقان پور فرمانده انتظامی  نیشابور گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت احشام در یکی از روستا‌های بخش زبرخان  نیشابور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس پاسگاه انتظامی قدمگاه قرار گرفت.

وی تصریح کرد : در تحقیقات اولیه و میدانی پلیس مشخص شد سارقان تعداد دو راس گوساله را با خودرو وانت پیکان مالک سرقت و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت : ماموران دایره تجسس پاسگاه انتظامی قدمگاه در ادامه تحقیقات میدانی ، خودرو وانت پیکان را که در یکی از مناطق  خرو رها شده بود کشف و همین سرنخ کافی بود تا یکی از متهمان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی این فرد دستگیر شود.

دهقان پور افزود : متهم دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۳ فقره سرقت احشام به تعداد ۳ راس گوساله و ۱۰ راس گوسفند و ۴ فقره سرقت وسایل منزل در سطح بخش زبرخان با کمک و همدستی دوستش اعتراف که دیگر همدست متهم و یک نفر مالخر نیز در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

وی  تصریح کرد: تحقیقات با دستور مقام قضایی به منظور کشف سایر سرقت‌های احتمالی در این باره ادامه دارد.

فرمانده انتظامی نیشابور با تقدیر از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس خطاب به دامداران توصیه کرد و گفت : در زمان چرای دام‌ها بسته به تعداد دام تعداد چوپانان را افزایش و با نصب تجهیزات بازدارنده از قبیل دوربین در محل نگهداری احشام مجرمان را در رسیدن به اهداف مجرمانه شان ناکام و پلیس را در خدمت رسانی بیشتر یاری کنند.

مرگ دلخراش راننده تریلی و شاگردش در شعله‌های آتش

سرهنگ جمشید بدری فرمانده انتظامی داورزن در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۱۳:۲۰ روز گذشته واژگونی تریلی حامل سوخت بنزین و آتش گرفتن این خودرو در محور " داورزن– سبزوار " به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه انتظامی «باشتین» به همراه گشت پلیس راه و عوامل امدادی برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته در محل حادثه مشخص شد خودروی تریلی حامل سوخت بنزین که از سمت شاهرو د به سبزوار در حال حرکت بوده در ۵ کیومتری روستای ریوند از جاده منحرف و واژگون شده است.

فرمانده انتظامی داورزن گفت: متاسفانه در این حادثه تریلی دچار حریق شده و راننده و شاگرد این خودروی سنگین در شعله‌های سوزان‌آتش گرفتار شدند و به طرز وحشتناکی جان خود را از دست دادند.

بدری افزود: کارشناس پلیس راه علت حادثه را خواب آلودگی راننده و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.

دستگیری سارقان حرفه‌ای وسایل منزل در قوچان

سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی قوچان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل منزل در سطح حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کارپلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، به یک سارق سابقه دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی، با هماهنگی مقام قضایی این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قوچان گفت: فرد دستگیرشده به ۷ فقره سرقت وسایل منزل با همدستی یک نفر دیگر اعتراف که همدست وی نیز در عملیات جداگانه‌ای دستگیر و مقادیرزیادی اموال سرقتی از مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

مصرخانی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
یک کشته و هشت مجروح قربانیان دو حادثه رانندگی در خراسان رضوی
 
محمد علیشاهی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: دو حادثه رانندگی در جاده‌های خراسان رضوی یک کشته و هشت مصدوم به جا گذاشت که ۶ نفر از مصدومان با بالگرد اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: این دو حادثه عصر امروز در جاده‌های چناران و کلات مشهد رخ داد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یکی از این حوادث بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو وانت در جاده چناران یک نفر کشته و هفت نفر مجروح شدند.

علیشاهی افزود: برای امداد رسانی به این حادثه بالگرد و سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ۶ نفر از مصدومان این حادثه به وسیله بالگرد به بیمارستان طالقانی مشهد و یک نفر بوسیله آمبولانس به بیمارستان شهید هاشمی نژاد این شهر منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه دیگر نیز که عصر امروز در جاده کلات رخ داد، جوان ۲۲ ساله بر اثر ضربات وارده به شدت مجروح و به وسیله بالگرد به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شد.
 
تصادف زنجیره‌ای در قوچان ۱۰ مصدوم برجای گذاشت

سعید فکوری رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در حادثه برخورد چند خودرو در محور قوچان به چناران ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

وی ادامه داد: این حادثه ساعت ۲۰:۴۰ امشب در محور قوچان به چناران اتفاق افتاد و باعث مصدومیت ۱۰ سرنشین شد.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت:در این حادثه بیش از ۶ خودرو باهم برخورد داشته اند که موجب حادثه دیدن ۲۰ نفر شد.

فکوری افزود: عوامل پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید یوسف کلاهدوز به عنوان تیم پشتیبان اورژانش ۱۱۵ با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از انجام اقدامات درمانی اولیه با همکاری عوامل اورژانس ۵ مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس و ۵ مصدوم دیگر توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان جهت مداوای بیشتر انتقال داده شدند.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.