با تلاش گروه جهادی شهید احمدی روشن جشن مقاومت سوسنگرد همزمان با ولادت امام رضا(ع) در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جشن مقاومت سوسنگرد به تلاش گروه جهادی شهید احمدی روشن همزمان با ولادت امام رضا (ع) با حضور حجت‌الاسلام میرعلایی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه خوزستان، طرفی فرماندهی سپاه سوسنگرد و مسئولان بسیج سازندگی سپاه تهران در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد.

گروه جهادی شهید احمدی روشن از ۲۵ تن از جوانان مومن انقلابی سوسنگرد که در سیل با حضور فعال و انقلابی خود موجب نجات شهرستان سوسنگرد شدند و در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان پیشتاز بودند، با اهداء قاب متبرک به نام امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و تقدیرنامه، تقدیر و تشکر شد.

۲ تن از جوانان مومن انقلابی سوسنگرد، معصومه سیاحی مدیرحوزه علمیه حضرت خدیجه سلام الله علی‌ها و مسعود بیت‌سعید فرمانده بسیج عشایری دشت آزادگان به دلیل فرماندهی و مدیریت انقلابی و کم نظیر در خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند.

همچنین در این مراسم که مزین به حضور خانواده شهید مدافع حرم سیدعمار موسوی بود با تقدیم یک جلد قرآن کریم اهدایی از طرف مقام معظم رهبری مورد تجلیل قرار گرفتند، فرزندان خردسال مرحوم سید محمد موسوی جانشین فرماندهی سپاه هویزه نیز که در سیل ۹۸ زحمات فراوانی را متقبل شده بودند مورد تفقد قرار گرفتند.

حجت الاسلام میرعلایی و سردار حاج علی حسنی مسئول سابق حج دانش‌آموزی کشور نیز میهمان این مراسم بودند.

انتهای پیام/م

برپایی جشن مقاومت در سوسنگرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.