آذرپی سرمربی سابق تیم ملی ژیمناستیک به پایین آوردن تابلو سالن ژیمناستیک شهید آذرپی واکنش نشان داد.

محمد آذرپی سرمربی سابق تیم ملی ژیمناستیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: یک سال است که سالن ژیمناسیتک شهید آذرپی بدون تابلو است و فدراسیون دلیل برداشتن تابلو این سالن ورزشی را مسی و با ارزش بودن آن عنوان کرده است. قدمت این سالن ۱۵ یا ۱۶ سال است که تکه‌ای از تابلو آن کنده شده بود و فدراسیون این تابلو را پایین آورد و پس از آن انبار شده یا فروخته شده است را نمی‌دانم.

او در ادامه گفت: دوستان مدام به من انتقاد می‌کردند که چرا این موضوع را پی گیری نمی‌کنم و برایم سوال است اگر آن تابلو با ارزش است چرا در طول این مدت به جایش یک بنر موقت نصب نکردند، پس از یک سال مجبور شدم این موضوع را پی گیری کنم و نامه‌ای به سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ارسال کردم. برای اینکه خیالم راحت باشد که این نامه به دست شخص وزیر می‌رسد امروز به وزارت ورزش و جوانان رفتم و شماره موبایلم را گرفتند و قرار است خبر نهایی را بدهند.

آذرپی در پایان عنوان کرد: درگیری شخصی بین من و فدراسیون ژیمناستیک وجود نداشته است که باعث شود تابلو ورزشگاه پایین آورده شود و یا حتی باعث تشدید شدن این موضوع شود.


بیشتر بخوانید:

احمدی سرپرست نایب رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد

نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم های ملی ایروبیک ژیمناستیک مشخص شدند

کیخا چهارم جهان شد


انتهای پیام/

اظهارات آذرپی در خصوص سالن ژیمناسیتک شهید آذرپی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار