یادواره سردار شهید میثم محمدبیگلو، فردا در رشت

یادواره سردار شهید میثم محمدبیگلو فردا در گلزار شهدای رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، طهمورث بشردوست، مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: سی و هفتمین سالروز شهادت سردار شهید میثم محمدبیگلو، فرمانده لشکر ۲۵ کربلا و شهدای عملیات رمضان فردا (دوشنبه ۲۴ تیر ماه) در رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم ساعت ۱۷:۳۰ فردا در در گلزار شهدای رشت برپا می‌شود، افزود: یادواره سردار شهید میثم محمدبیگلو با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری‎ همراه است.

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید گیلان تصریح کرد: سردار سرتیپ پاسدار شهید هرمز (میثم) محمد‌بیگلو در تابستان ۱۳۶۱ در حالی که تنها ۲۷ روز از ازدواجش می‌گذشت، عازم میدان‌های نبرد حق علیه باطل شد و در نهایت ۲۴ تیر ماه در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه سردار شهید محمدبیگلو:‌

ای پویندگان راه حق و حقیقت، سلام آتشین مرا بپذیرید، من با آگاهی کامل پا به راه الله که همان راه حسین (ع) است گذاشتم و به ندای هل من ناصراً ینصرنی حسین (ع) که از حلقوم مبارک امام امت، این رهبر عظیم الشان مسلمانان به جهان بیرون آمده است لبیک گفتم.

براداران عزیزم، کینه‌های شخصی را دور بیندازید و تقوا پیشه کنید، در برخورد با دیگران در کار کردن در خط و مشی زندگی همیشه و در هر حال خدا را ناظر کار خود بدانید، زیرا از اعمال آشکار و پنهان ما آگاه است.

خداوند اعمال ما را زیر نظر دارد و در تمام مواقع به یاد او باشید و ذکر او را به جای آورید که قلب شما آرام می‌گیرد و شما را از طغیان هوا‌های نفسانی نجات می‌دهد.

انتهای پیام/ع

برگزاری سی و هفتمین سالروز شهادت سردار شهید میثم محمدبیگلو در رشت

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.