هم‌زمان با ایام میلاد علی‌بن موسی‌الرضا (ع) ویژه‌نامه «قرار عاشقی» در حرم رضوی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ایام پر برکت هشتمین اختر تابناک ولایت و امامت نخستین شماره ویژه‌نامه قرار عاشقی در تیر ماه ۱۳۹۸ از سوی اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و منتشر شد.

این ویژه‌نامه با محوریت زیارت و امام هشتم (ع) گردآوری شده و به بیان عناوینی همچون «امام را عبد صاالح خدا می‌دانیم، نه خدا»، «مراقب ابر‌های زندگی‌ات باش!»، «رضای آل محمد»، «ادب حضور»، «زندگی به رنگ خدا»، «مهربان با مردم»، «عاقل را با تدبرش بشناس»، «چگونه در مسیر امام باشیم»، «شکر نعمت نعمتت افزون کند»، «حق بزرگ‌ترها»، «پارسای ربانی»، «در زیارت از خود گذشته باشیم» و... پرداخته شده است.

در بخشی از این ویژه‌نامه می‌خوانیم: زیارت؛ پیمان با ولایت، یکی از نقش‌های سازنده و ارزشمند زیارت، وفاداری انسان به عهد و پیمان ولایت و امامت است. پیشوای هشتم شیعیان، حضرت ابوالحسن علی‌بن موسی‌الرضا (ع) می‌فرمایند: «برای هر امامی عهد و پیمانی بر گردن دوستان و شیعیان اوست و به یقین از مصادیق وفای به آن عهد و پیمان و نیکو ادا کردن آن، زیارت قبور آنان است؛ پس کسی که از روی رغبت و شوق و برای تصدیق آنچه در آن رغبت دارد، آنان را زیارت کند، امامان او شفیعانش در روز قیامت خواهند شد».

تولیدات فرهنگی اعم از انتشار کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، انتشار پوستر و کارت‌پستال از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف به زائران و مجاوران امام رضا (ع) ارائه می‌شود.

انتهای پیام// ز.‌ی


ویژه نامه «قرار عاشقی» در حرم رضوی منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.