رئیس شورای اسلامی شهر جنگل گفت: ۲۰۰۰ نفر مالک و متقاضی، منتظر اعلام مراجعه به محضر هستند، که تنها حدود ۱۰۰ نفر اسناد خود را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، غلامرضا یعقوبی رئیس شورای اسلامی شهر جنگل، گفت: بیش از دو سال از سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به جنگل و قول وی مبنی بر تحویل سریع این اسناد می‌گذرد، اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

وی ادامه داد: ۲۰۰۰ نفر مالک و متقاضی، مدارک و پرونده خود را تکمیل کرده اند و منتظر اعلام مراجعه به محضر هستند، که  تاکنون تنها حدود ۱۰۰ نفر اسناد خود را دریافت کرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر جنگل با اشاره به جلسه اخیر شهردار و شورای شهر جنگل با مدیر کل بنیاد مستضعفان استان، گفت: در این جلسه، تسریع در تحویل اسناد مالکیت منازل و واحد‌های تجاری و نیز اسناد عرصه‌های فاقد اعیان مورد بررسی قرار گرفت ومقرر شد ظرف مدت یک ماه آینده کلیه اسناد آماده تحویل، به شهروندان واگذار و بزودی همه اسناد تحویل گردد.

یعقوبی افزود: اغلب مردم این منطقه متقاضی تسهیلات کارآفرینی و رونق تولید هستند، اما با وجود بروکراسی سنگین و مکاتبات طولانی مدت بنیاد با سایر دستگاه‌های هم عرض، هنوز نتوانسته اند از تسهیلات کم بهره دولتی استفاده کنند و فعالیت اقتصادی خود را توسعه دهند.
 
انتهای پیام//ف.س

شهر جنگل متقاضی تسهیلات کارآفرینی و رونق تولید است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.