اجرای نمایش یک دختر یک سرباز در رشت

نمایش یک دختر یک سرباز به کارگردانی بهمن جهان طلب در رشت به روی صحنه می رود.

اجرای نمایش یک دختر یک سرباز در رشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایش یک دختر یک سرباز به نویسندگی محمدرضا کوهستانی و کارگردانی بهمن جهان طلب در سالن استاد رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه، این نمایش در تاریخ‌های ۲۳، ٢٤، ٢٥، ٢٧ تیر به روی صحنه می‌رود، افزود: نمایش یک دختر یک سرباز کاری از گروه نمایش بهمن با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اجرا می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: این نمایش از ساعت ۱۹ در ٤ سانس برای تماشای علاقمندان برروی صحنه می‌رود.

قاسم مصفا افزود: در نمایش یک دختر یک سرباز سعیده قوامی، مژده رفعت، داود زاداسماعیل، آرزو خانزاده، فرشته حسنی، سعید نعمتی، یوسف علیجانپور به ایفای نقش می‌پردازند.

وی با اشاره به سایر عوامل این نمایش ،گفت: سیامک نصیرزاده: مدیر صحنه، فهیمه باقری منشی صحنه از دیگر عوامل این نمایش هستند
مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت از طریق سامانه www.haftsaz.com اقدام کنند و یا با شماره تلفن ٠٩١١٣٤٧٨٧٨٢ تماس بگیرند.

 

 

انتهای پیام / ق 

 

نمایش یک دختر یک سرباز در رشت

برچسب ها: تئاتر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.