مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در سه‌ماهه نخست امسال حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه جمع آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد استان از راه‌اندازی سامانه نیکوکاری امداد به نام (سنا) خبر داد و گفت: نیکوکاران می‌توانند با ارسال عدد ۳ به کد ۳۰۰۰۳۳۳۳ و دریافت لینک، این اپلیکیشن را بر روی موبایل‌های خود نصب و صدقات خود را از طریق این روش پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نیکوکاران می‌توانند از روش‌های #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا نرم‌افزار‌های سکه، بله و یا صدقه پیامکی کمک‌های خود را در کمترین زمان ممکن به محرومان و نیازمندان جامعه برسانند.

الهی راد با یادآوری اینکه پرداخت صدقه به روش الکترونیکی کاهش هزینه‌های جمع‌آوری صدقه، افزایش سرعت در پرداخت، کاهش سرقت و هزینه نگهداری صندوق‌ها را به دنبال دارد، تصریح کرد: بهره‌گیری از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی، شفاف‌سازی هزینه کرد‌ها از طریق ارسال گزارش ماهیانه و افزایش اعتماد عمومی مردم به کمیته امداد را به دنبال دارد.

وی گفت: صدقه‌های جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های تأمین جهیزیه، هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، مسکن، درمان و پرداخت تسهیلات به افراد تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ط

جمع آوری صدقه در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.