پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی فنی و حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری از مرداد ۹۸ آغاز می‌شود.

اعلام پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرید براتی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸ در نشست با خبرنگاران، از آغاز پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی این دانشگاه برای مهرماه امسال، همزمان با سراسر کشور از ۲۷ مرداد ۹۸ خبر داد.

وی گفت: پذیرش دوره‌های کارشناسی این دانشگاه هم از دوم شهریور ۹۸ و پس از پایان ثبت نام کاردانی آغاز می‌شود.

براتی از داوطلبان دارای شرایط عمومی و اختصاصی خواست: برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه فرمایند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان چهارمحال و بختیاری افزود: گزینش دانشجو در کد رشته محل‌های تحصیلی این دانشگاه بر اساس ضوابط دانشگاه، معدل دیپلم، سهمیه، بومی بودن و صلاحیت‌ها و شرایط عمومی و اختصاصی صورت می‌گیرد.

وی با بیان افزایش کد رشته محل‌های این دانشگاه برای سال تحصیلی آینده افزود: از ابتدای مهر ۹۸ رشته‌های جدید شامل بازیگری، مخاطرات کشاورزی، کسب و کار اینترنتی، نوازندگی ساز ایرانی، نوازندگی کلاسیک و تخصصی نیروی انتظامی هم دانشجو می‌پذیرد.

براتی اضافه کرد: امسال پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری در ۶۷ کد رشته محل در مقطع کاردانی و ۴۸ کد رشته محل در مقطع کارشناسی و در ۷۹ حوزه شغلی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر چهار هزار و ۹۰۰ دانشجو در مراکز آموزش علمی کاربردی در چهارمحال و بختیاری در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/ن

تحصیل چهار هزار و ۹۰۰ دانشجوی علمی کاربردی در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار