رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور:

سالن تخصصی تنیس روی میز خراسان رضوی، فعال شود

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: سالن تخصصی تنیس روی میز خراسان رضوی باید به صورت کامل فعال شود و نه به عنوان مرکز استانی بلکه، یک مرکز ملی از آن استفاده شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران در حاشیه دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، گفت: این استان  در رده‌های پایه بسیار خوب عمل کرده است، همچنین در بخش بانوان و حوزه زیر ساخت‌ها با اختصاص یک سالن تخصصی برای تنیس روی میز، عملکرد مناسبی داشته است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم این روند رو به رشد استان در رده‌های پایه و بخش بانوان به بخش آقایان بزرگسال نیز انتقال پیدا کند و بتوانیم بازیکنانی از خراسان رضوی در تیم ملی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت: سالن تخصصی تنیس روی میز خراسان رضوی باید به صورت کامل فعال شود و نه تنها به عنوان مرکز استانی بلکه به عنوان یک مرکز ملی از آن استفاده شود.

قارداشی افزود: اگر در این مرکز خوابگاه راه اندازی شود، میزبانی اردوی تیم ملی را به خراسان رضوی خواهیم داد و هزینه‌ های آن را پشتیبانی می‌کنیم.

وی درباره وضعیت مهشید اشتری ملی پوش مشهدی تنیس روی میز کشور، گفت: این ورزشکار نقش مهمی در بازی‌های بین المللی برای ایران ایفا کرده و موثر بوده است، ولی این دوره برای اولین بار است که به تیم ملی دعوت نشده است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور گفت:امسال، تمرکزمان بر روی کسب سهیمه المپیک خواهد بود و باید بودجه‌ها را مدیریت کنیم.
 
انتهای پیام//ف.س

امسال تمرکزمان روی کسب سهیمه المپیک خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.