عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون جهانی فوتبال نامه‌ای مبنی بر تعلیق فوتبال کشورمان نداده است.

بهگزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حذف نام ایران در جدول رده بندی باشگاهی آسیا اظهار کرد:‌ای اف سی این کار کرد، اما اگر فیفا این کار را می‌کرد جای بحث داشت.  

او درباره اینکه‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نام ایران را حذف کرد یک تهدید است، گفت: نمی‌دانم و امروز رسانه‌ها را خواندم و من نامه‌ای از‌ ای اف سی ندیدم.

ویلموتس با هوشیاری و آگاهی کامل ایران را انتخاب کرده است  

شیعی درباره اینکه از عملکرد ویلموتس راضی هستید، بیان کرد:  یکی، ۲ جلسه که با ویلموتس داشتیم و برنامه‌ها وطراحی‌هایی که داد به نظرم نشان داد که با هوشیاری و آگاهی کامل ایران را انتخاب کرده است و می‌داند که چه پتانسیل قوی در ایران هست و امیدوارم ویلموتس با دیدگاه‌ها و شناختی که از پتانسیل فوتبال ایران دارد در نهایت بتواند به موفقیت برسد.  

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه تیم‌های لیگ برتری خواستار افزایش سهمیه‌ها شدند، گفت: افزایش سهیمه را سازمان لیگ پیشنهاد داده است و من به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه مخالف این بحث هستم چرا که هدف ما جوانان هستند و همانطور که سازمان لیگ استفاده از ۱۵ بازیکن جوان و ۱۵ بازیکن  امید داده و  حیف است که ما این ساختار را تغییر بدهیم و جوانگرایی را از لیگ دور کنیم.  

بحث خرابی استادیوم ها مطرح است 

او درباره اینکه گفته می‌شود بازی‌های لیگ برتر به تعویق می‌افتد، گفت: بحث خرابی استادیوم‌ها مطرح است و سازمان لیگ هم شرایطی را  اعلام کرده است  و این مسئله را درست می‌کنیم. علاوه بر این  اگر کمیته استیناف در خصوص ماهیت مدیران تصمیم گیری کند خیلی خوب می‌شود.  

 شیعی درباره وضعیت تیم پیکان گفت: تیم پیکان آماده است و کارهایش را انجام دادیم  که وارد لیگ شود. همچنین تغییرات اساسی که فرکی داده است امسال یک تیم قبراق و خوبی را در لیگ خواهیم داشت تا بتوانیم جایگاه خوبی در لیگ بدست آوریم. علاوه بر این تمرینات خوبی فرکی طراحی کرده است که انشاالله با دستیارانش دارد انجام می‌دهد.  

کارهای اصلی فوتبال ما را جوانان انجام می دهند 

او درباره این سئوال که پیکان خیلی جوان است و ستاره  اسم و رسم دار این تیم ندارد، گفت: در حال حاضر در فوتبال ما امروز کار‌های اصلی را جوانان انجام می‌دهند و همان طور که دیدید در جام جهانی هم به این صورت بود و جوانان ما لایق هستند. همانطور که در والیبال  با حضور جوانان توانستیم نتیجه بگیریم در فوتبال هم به دنبال  این هستیم که با جوانگرایی بتوانیم نتیجه بگیریم. ستاره‌های خوبی در تیم داریم و همین جوانان ما از سوی ویلموتس به تیم ملی دعوت شدند این نشان دهنده حرکت درستی است که ما انجام دادیم.  

روستایی برود ۱۰ نفر دیگر جایش را می‌گیرند

او درباره اینکه با وجود اینکه به جوانگرایی اعتقاد دارید،   اما امیر روستایی را از دست دادید، گفت: پیکان بازیکن ساز است و اگر روستایی از دست دادیم به جای او بازیکنان خوب دیگری داریم. ما اکنون  در تیم ملی نوجوانان، جوانان و امید بالای ۱۵ بازیکن از پیکان داریم. در نتیجه روستایی برود ۱۰ نفر دیگر جایش را می‌گیرند.  

بودجه ما نسبت به سال گذشته مقدار کمی اضافه شده است 

او درباره اینکه امسال چقدر بودجه برای تیم فوتبال و والیبال گذاشته است، گفت:  بودجه مان تغییر نسبتا خاصی با  سال گذشته ندارد و درصد بسیار جزیی با توجه به تورم‌های جاری مملکت اضافه شده است و بسیار مراعات کردیم و  عدد‌های ما مثل سایر باشگاه‌هایی که خوب هزینه می‌کنند نیست و حد نرمال را رعایت کردیم. بودجه والیبال هم مثل پارسال بستیم و با جوانانمان ادامه می‌دهیم و ۳ بازیکن جوان ما به تیم ملی دعوت شدند.  


بیشتر بخوانید: 

تاج: حذف نام ایران اشتباه‌ AFC بود/ منابع مالی فدراسیون بایکوت شده است

اسدی: دلیل حذف نام ایران از جدول لیگ قهرمانان آسیا را نمی‌دانم

نام ایران به رده‌بندی AFC بازگشت


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار