دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران برای نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ۱۳ هزار نفر را آموزش داد.

حجت الاسلام زکوی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: دفتر شورای نگهبان در راستای اجرای مناسب وظایف محوله در خصوص برگزاری انتخابات پس از شناسایی و جذب ۱۳ هزار نفر آموزش آن‌ها را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام زکوی افزود: ین افراد از اقشار مختلف مردم مانند معلمان، دانشجویان، اساتید دانشگاه‌ها، روحانیون، کسبه، پزشکان، بسیج و کشاورزان انتخاب و پس از گذراندن مراحل گزینشی با دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان برای نظارت بر انتخابات در ۲۲ شهرستان استان و در ۹ حوزه انتخابی فعال است، افزود: تشکیل هیات نظارت بر انتخابات در مرکز استان و شهرستان‌ها یکی دیگر از وظایف این دفتر است که اکنون در حال انجام است.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران تأیید صلاحیت نامزد‌های تمامی انتخابات سراسری کشور را از دیگر وظایف این نهاد نظارتی اعلام کرد وگفت: این صلاحیت‌ها ابتدا در شهرستان ها، سپس در استان و در نهایت در تهران بررسی می‌شود.

حجت الاسلام زکوی با بیان اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند امسال برگزار خواهد شد ابراز امیداواری کرد تشکیل مجلسی پاسخگو و شجاع محصول انتخابات پیش رو باشد.
انتهای پیام/س


آموزش افراد برای نظارت بر انتخابات مجلس

برچسب ها: مجلس ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار