معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت:رسالت اصلی جوانان داوطلب عضو این جمعیت توانمندسازی برای ترویج و انجام فعالیت‌های بشردوستانه در میان هموطنان خود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رسالت اصلی هلال احمر امداد و نجات در حوادث مختلف استمعاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان  ایلام در راستای افزایش همکاری و تعامل با مدیر عامل شرکت صوتی و تصویری سروش دیدار و گفت گو کرد.

 معصومه شاهماری معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: اگر فعالیتی در کنار رسالت اصلی هلال احمر انجام می‌دهیم در زمینه رسیدگی به محرومین جامعه است.

شاهماری افزود: باید از توانمندی‌هایی که در داخل استان وجود دارد در جهت رفع این محرومیت‌ها استفاده کنیم.

وی ادامه داد:به برکت انقلاب اسلامی خدمات امدادی جمعیت هلال احمر استان ایلام از روز‌ها به ثانیه رسیده است همچنین امدادگران این نهاد هنگام وقوع بحران ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی ، به كمك و یاری افراد می شتابند.

مدیر عامل شرکت صوتی و تصویری سروش ضمن استقبال از همکاری و تعامل با هلال احمر در زمینه‌های مختلف به ویژه اطلاع رسانی برنامه‌های هلال احمر از طریق صدا و سیمای ایلام آمادگی خود را با کمال میل و افتخار با هلال احمر اعلام کرد و گفت: این لطف خداوند به کسانی است که در مسیر بشردوستانه هلال احمر حرکت می‌کنند.

در این دیدار فرزاد کاکایی مدیر عامل شرکت صوتی و تصویری سروش با پر کردن فرم عضویت و پوشیدن لباس هلال احمر به عضویت داوطلبانه جمعیت هلال احمر در آمد.

انتهای پیام/با

دیدار معاون داوطلبان هلال احمر با مدیر عامل شرکت صوتی و تصویری سروش ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.