مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان گفت: تقویت کارگاه‌های مهارت‌آموزی با شعار آینده ساختنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نبی الله خدابخشی  مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در دیدار با فرماندار شاهرود  ضمن تأکید بر تقویت کارگاه‌های مهارت‌آموزی با این شعار، یکی از اولویت‌ها در استان است، گفت: کانون پرورش فکری به‌عنوان متولی کودکان و نوجوانان با شعار «آینده ساختنی است»، پیوسته به مهارت‌آموزی ویژه سنین شش تا ۱۷ سال می‌پردازد.

وی افزود: فراهم‌ساختن زمینه تعامل و هم‌افزایی بیش‌تر دستگاه‌های فرهنگی و هم‌چنین اختصاص بودجه برای احداث یک مرکز فرهنگی‌هنری و یا راه‌اندازی یک مرکز سیار شهری در مناطق محروم و کم‌برخوردار در شهرستان شاهرود یکی از مطالبه‌های کانون پرورش فکری است.

مدیرکل کانون پروش فکری استان سمنان بیان کرد: کانون در حوزه کودک و نوجوان، نهادی تخصصی است که با نگاه جامع و محتوامحور و راه‌اندازی کتابخانه سیار روستایی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار و محروم توجه داشته است.

محمد کرم محمدی فرماندار شاهرود نیز در این دیدار ضمن اشاره به ضرورت مهارت‌آموزی مخاطبان کانون پرورش و فکری کودک و نوجوان در قالب سالم‌سازی اوقات فراغت با راهنمایی مربیانی مؤمن و متعهد در این محیط فرهنگی، گفت: در بخش فرهنگ هیچ کوتاهی صورت نمی‌گیرد و ما معتقدیم برحسب جمعیت در تخصیص بودجه و اعتبار به کانون پرورش فکری باید تلاش کرد.

وی ضمن بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا زمینه جذب قابل‌توجهی از گروه سنی کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری فراهم شود، تاکید کرد: از هرگونه حمایت و مساعدت برای تأمین اعتبار و تجهیزات از اداره کل کانون پرورش فکری حمایت می‌کنیم تا پروژه‌های مورد نیاز از لحاظ فکری، روان‌شناسی وغیره که در تخصص این کانون است، فراهم و معرفی شود.

انتهای پیام / م

ضرورت هم‌افزایی بیش‌تر دستگاه‌های فرهنگی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.