مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی اهواز گفت: جلسه جمع خوانی و بررسی کتاب اکو در این کتابخانه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  زینب عیدی گراوند مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی اهواز گفت: جلسه بررسی و جمع خوانی کتاب "اکو" به نویسندگی " پم مونیوس رایان " و ترجمه " فروغ منصور قناعی" با همکاری انجمن مردم نهاد فانوس برگزار شد.

وی بیان کرد: این جلسه با همکاری اعضای کودک و نوجوان انجمن فانوس در سالن مطالعه کتابخانه برگزار شد که موضوع اصلی این داستان مانند داستان جلد اول اکو (داستان فردریش)، عشق به موسیقی و عشق به خانواده است.

عیدی گراوند تصریح کرد: تلاش شخصیت‌های داستان برای حفظ پیوند بین اعضای خانواده، در زمانی‌که بدترین اتفاق‌ها و سخت‌ترین شرایط به وجود می‌آید، داستانی تاثیرگذار و پر از عشق و بیم و امید پدید آورده است.

این مقام مسئول افزود: این جلسه در ۲ بخش برگزار شد بخش اول قسمت‌هایی از کتاب به صورت نمایش نامه خوانی، توسط سه نفر از اعضای نوجوان ارائه گردید و در بخش دوم اعضای نوجوان حاضر در جلسه به زیبایی به تحلیل بخش‌های مختلف کتاب پرداختند که باعث تعجب و حیرت سایر افراد بزرگسال حاضر در جلسه شدند.

مسئول کتابخانه عمومی شهید رجایی اهواز اظهار داشت: آنچه از دید مشارکت کنندگان دربحث بسیار قابل توجه دیده شد، مساله اهمیت خانواده بوده که در برابر تمام مشکلات و نابسامانی‌های زندگی می‌توان به عنوان محمل و جایگاه امن به آن پناه برد.

وی در ادامه هدف از اجرای جلسات جمع خوانی را افزایش آگاهی افراد و روش‌های صحیح خوانی متون عنوان کرد.

زینب عیدی گراوند گفت: این جلسه، اولین جلسه و کارگروه جمع خوانی و بررسی کتاب کودک و نوجوان انجمن فانوس بوده که خوشبختانه مورد استقبال خانواده‌ها و اعضای نوجوان بوده است.

انتهای پیام/گ

برگزاری نشست کتابخوانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.