معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: گندزدایی منازل مسکونی و اماکن عمومی شهر‌های پلدختر، معمولان و روستا‌های تابعه آن‌ها با استفاده از مواد گندزدای مجاز تهیه شده از طرف معاونت بهداشت، از ابتدای هفته جاری آغاز و در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدعلی در جمع خبرنگاران گفت: با وقوع سیل اخیر در استان و ورود سیلاب همراه با گل و لای به منازل مسکونی و اماکن عمومی، جهت حذف آلودگی‌های احتمالی ناشی از آن، گندزدایی منازل مسکونی و اماکن عمومی شهر‌های پلدختر، معمولان و روستا‌های تابعه آن‌ها از طرف معاونت بهداشت دانشگاه و با محوریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مشارکت خانوارها، مراقبین سلامت و رابطین بهداشت انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: با بررسی‌های میدانی و برآورد‌های کارشناسی به میزان مورد نیاز مواد گندزدا تهیه و در اختیار شبکه بهداشت پلدختر قرار گرفته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: خانواده‌های آسیب دیده از سیل که منازل مسکونی خود را از گل و لای پاکسازی کرده و شستشوی اولیه را انجام داده‌اند می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی محل سکونت خود، نسبت به تحویل ماده گندزدا اقدام نموده و بر اساس نحوه مصرف نسبت به گندزدایی سطوح قابل شستشوی منازل مسکونی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/پ

امدادرسانی در مناطق سیل زده لرستان

برچسب ها: سیل ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار