استاندار خراسان شمالی گفت: تلاش کار امیدبخشی، سه اصلی که مردم باید بدانند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی در نشست تقدیر از اصحاب رسانه در سفر ریاست جمهوری گفت: جهادی کار کنید و در هیچ شرایطی پمپاژ نا امیدی نکنید و همچنین رسانه ها باید به واقعیت ها بپردازند .

وی اظهار کرد: استان خراسان شمالی باید به دست خود مردم اداره شود، و این مردم هستند که زمینه توسعه استان را فراهم می کنند نه دولت.
شجاعی از پیگیری مصوبات سفر رئیس مجلس به استان خبر داد و گفت: این آمد وشدها برای استان باید کارکرد داشته باشد و ستاد پیگیری مصوبات این سفرها در حال تقویت است.

وی گفت : این سفرها به‌نوعی سفر نظام و حاکمیت تلقی می شود.

وی از امضا مجموعاً ۲۰ هزار میلیارد تومان قرارداد و تفاهم‌نامه با مجموعه‌ها و شرکت‌های هلدینگ اقتصادی در کشور خبر داد و عنوان کرد: فضای خوبی در استان ایجادشده اما نگران جذب این اعتبارات هستیم.

استاندار خراسان شمالی از دریافت ۴۰ هزار نامه در این سفر خبر داد و افزود: ۴۰۰ نفر در حال فعالیت برای بررسی و پاسخگویی به نامه‌ها و پیام‌های دریافتی مردم هستند.

شجاعی با اشاره به آفت نگاه بومی‌گرایی در شهرستان‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: باید راه ورود افراد مفید به استان را باز کرد و این مسیر باید برای خراسان شمالی ایجاد شود.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: توسعه استان نیاز به وحدت و هم افزایی مردم و مسئولان دارد.

ولی الله حیاتی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود : در سفر ریاست جمهور مردم آمدند تا این پیام را به دشمنان مخابره کنند که در مقابل توطئه های دشمنان با انسجام ایستاده اند.

حیاتی با توجه به اینکه خبرنگاران در قبل سفر وحین سفر به خوبی عمل کردند افزود: نقش اصحاب رسانه در این سفر نقشی بی بدیل و ارزشمند بود و به خوبی به شرح این سفر پرداختند.

وی تصریح کرد: وظیفه خبرنگاران در اطلاع رسانی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی کمتر از اطلاع رسانی حین سفر نیست.

انتهای پیام/ ر

نشست استاندار خراسان شمالی با اصحاب رسانه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.