وب‌سايت صهيونيستی «مکور ريشون» در گزارشی به قدرت روزافزون سید حسن نصرالله و جنبش حزب‌الله لبنان اذعان کرد.

سایت صهیونیستی مکور ریشون: همه فرماندهان و سربازان ارتش اسرائیل به حسن نصرالله احترام می‌گذارندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، یکی از رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به جایگاه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله در لبنان و در جهان عرب نوشت هیچ فرمانده یا سربازی در ارتش اسرائیل نیست مگر آنکه به حسن نصرالله احترام می‌گذارد.

بازتاب مصاحبه اخیر سید حسن نصرالله (با شبکه تلویزیونی المنار لبنان) همچنان مورد توجه ویژه رسانه‌های اسرائیل است و تحلیل و اظهارنظر‌ها درباره ان ادامه دارد.

«یونی بن مناخیم» کارشناس و تحلیلگر پایگاه خبری «نیوز ۱» در این زمینه گفت: «حسن نصرالله از آنجا که می‌داند دستگاه اطلاعاتی اسرائیل اظهارات وی را دنبال می‌کند جنگ روانی علیه اسرائیل به راه انداخت و گفت: مقامات اسرائیل نتوانستند پس از جنگ دوم لبنان (تابستان سال ۲۰۰۶) اعتماد اسرائیلی‌ها را به ارتش جلب کنند و نیز نتوانستند نیرو‌های زمینی خود را بازسازی کنند. سید حسن نصرالله معروف به این است که به هر چه می‌گوید، عمل می‌کند.»


بیشتر بخوانید: سید حسن نصرالله: مقاومت از هر زمان دیگری قدرتمندتر است 


از سوی دیگر وب سایت مکور ریشون نیز گزارش داد: «نظامیان یگان ۸۲۰۰ (وابسته به اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی) در پایان هفته نشستند و تمام کلمات و عبارت‌های مصاحبه سید حسن نصرالله با شبکه المنار به مناسبت سیزدهمین سال پایان جنگ دوم لبنان را ترجمه کردند.»

این وب سایت اشاره کرد که سید حسن نصر الله در ابتدای مصاحبه خود گفت: مرز‌های جنوبی لبنان به لطف حضور حزب‌الله از هر زمان دیگری امن‌تر است.

وب سایت مکور ریشون افزود: «از سال ۲۰۰۰ دبیرکل حزب‌الله موفق شد جایگاه خود را نه فقط در لبنان بلکه در جهان عرب و نیز در اسرائیل تقویت کند، هیچ فرمانده یا سربازی در ارتش اسرائیل نیست که به نصرالله احترام نگذارد، کسی که با قدرت ذاتی خود یک سازمان کوچک را به ارتش یک کشور تبدیل کرد، اسرائیل باید از دشمنی که توانایی‌های نظامی بارز خود را حفظ می‌کند، نگران باشد.»

وب سایت «مکور ریشون» در پایان تاکید کرد: «با توجه به حساسیت بسیار بالای اسرائیل در مورد تلفات و خسارت ها، پرسش مهم در این عرصه و کارزار این است که چه کسی از آسیب‌های بیشتر می‌ترسد؟ سید حسن نصرالله حتی بدون شلیک یک موشک به طرف‌های شهرک‌های شمال پیروز شد. سید حسن نصرالله ارتشی قدرتمند با انبار‌های سلاح تمام نشدنی آماده کرده است و ما را در برابر مشکل بزرگی قرار خواهد داد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار