از ابتدای امسال تاکنون ۱۸ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۵۴۲ زائر وارد خراسان رضوی شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۵۴۲ نفر وارد استان و ۱۴ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۵۳۲ نفر وارد مشهد شدند.

وی تصریح کرد: با آغاز فصل تابستان و از ابتدای تیر، سه میلیون و ۵۶۴ هزار و ۱۲۵ نفر به خراسان رضوی و دو میلیون و ۷۱۳ هزار و ۳۰۵ نفر به مشهد سفر کردند.
 
 معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: دهه کرامت امسال متفاوت از سنوات گذشته بود و اکثریت برنامه‌ها در این ایام مردمی برگزار و اداره شد. اصناف پای کار آمدند و تخفیفات ویژه دادند یا جشنواره‌های ویژه‌ای برگزار کردند. حدود ۷۰ مجتمع تجاری در این ایام بخصوص روز ولادت امام رضا (ع) تخفیفات ویژه‌ای داشتند.

براتی افزود: با وجود حضور جمعیت زیادی از زائران و مسافران، خدمات آستان قدس رضوی فوق العاده بود و تسهیلاتی که در نظر گرفته بودند از جمله سرویس دهی حمل و نقل و سرویس دهی داخل حرم هیچ مشکلی نداشت و در مجموع از مراسم‌های دهه کرامت امسال راضی بودیم.

وی ادامه داد: از همه همکارانی که برای تسهیل زیارت زائرین در مشهد، استان و سطح ایران اسلامی با ما همکاری و هماهنگی دارند تشکر می‌کنم.
 
 
انتهای پیام//ف.ص
 
 

ورود بیش از ۱۴ میلیون زائر به مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.