افزایش تعداد تخت‌های اقامتی در لرستان

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: با بهره‌برداری از ۳۹ طرح گردشگری در حال ساخت، هزار و ۵۵۴ تخت به تخت‌های اقامتی استان افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مهدی بهاروند به طرح‌های حوزه گردشگری استان اشاره و اظهار کرد: در لرستان ۳۹ طرح گردشگری شامل طرح‌های اقامتی، پذیرایی، هتل و مجتمع خدمات رفاهی در حال احداث داریم.

وی افزود: حجم کل سرمایه‌گذاری طرح‌های در حال احداث که از پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۹۰ درصدی برخوردار هستند ۳۴۸ میلیارد تومان است.

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان در صورتی که طرح‌های در حال احداث به بهره‌برداری برسند در بخش اقامتی هزار و ۵۵۴ تخت به تخت‌های استان اضافه می‌شود.

بهاروند با بیان اینکه طرح‌های مذکور پس از تکمیل زمینه اشتغال هزار و ۶۶ نفر را ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: ۳۹ طرح گردشگری تا پایان سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید، البته ۱۰ مورد از این طرح‌ها تا پایان سال جاری تکمیل می‌شوند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در حال حاضر ۶ واحد بوم گردی در استان فعال است، عنوان کرد: ۷ واحد بوم گردی دیگر نیز در حال ساخت است که در صورت تکمیل نقش مهمی در جذب گردشگران ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/د

تعداد تخت‌های اقامتی لرستان افزایش می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.