عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ما هر لحظه انتظار داریم که تجاوزگری اسرائیل به نوار غزه صورت گیرد و باید برای مقابله با آن آماده باشیم.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، موسی ابومرزوق، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه با این شبکه گفت: ما هر لحظه انتظار داریم که تجاوزگری اسرائیل به نوار غزه صورت گیرد و باید برای مقابله با آن آماده باشیم.

ابومرزوق در خصوص روسیه گفت: مسکو همواره از ملت فلسطین حمایت و در برابر فشار‌های بین المللی برای نابود کردن مسئله فلسطین ایستادگی کرده است. مهم است که برای مقابله با یکه تازی آمریکا در منطقه، توازن قدرت وجود داشته باشد. آمریکا تدابیر جانبدارانه از اسرائیل به دور از قوانین بین المللی اتخاذ می‌کند.

ابومرزوق افزود: از تلاش‌های روسیه برای آشتی بین فلسطینی‌ها تشکر می‌کنیم. تلاش‌های روسیه برای مقابله با سلطه آمریکا بر منطقه آشکار است. روسیه تلاش می‌کند بازیگر قوی در منطقه باشد.

او خاطرنشان کرد: حماس از هر نوع دیدار بین گروه‌های فلسطینی در هر جایی استقبال می‌کند. مسکو خواهان آشتی بین گروه‌های فلسطینی است، به ویژه که اشغالگران درباره دودستگی فلسطینی‌ها بهانه تراشی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار