همایش تخصصی توسعه پایدار استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری همایش تخصصی توسعه پایداراستان همزمان با رونمایی از سند آمایش اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در جلسه بررسی برنامه‌های هفته پاسداشت استان اردبیل گفت: این همایش در روز ۶ مرداد در هفته پاسداشت استان اردبیل با حضور پژوهشگران استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پنل‌های تخصصی گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن برای این همایش پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: همچنین در این همایش سند آمایش استان که ملزومات توسعه تا سال ۱۴۲۴ را در خود جای داد و توسط سازمان برنامه و بودجه تهیه شده، رونمایی خواهد شد.

دبیر برگزاری پاسداشت هفته استان اردبیل همچنین از برگزاری نشست‌های علمی، جشن‌های مردمی و مسابقات ورزشی خبر داد و اظهار کرد: همچنین جشن بزرگ ثبت جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و رژه قزل باش‌ها همزمان با ۹ مرداد سالروز ثبت جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار خواهد شد.

فلاحی رویکرد برگزاری برنامه‌ها را تبیین جایگاه صفویه در انسجام و وحدت ملی عنوان کرد و گفت: به ویژه محور اغلب برنامه‌ها پژوهشی و تحقیقی بوده و مخاطبان ویژه این دوره از برنامه‌های هفته استان، کودکان و نوجوانان به عنوان نسل آینده ساز جامعه است.

انتهای پیام/ح

جشن بزرگ ثبت جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.