معاون خبر شبکه زاگرس در دیدار رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت : حمایت از بخش خصوصی کرمانشاه به‌صورت جدی تر از قبل در شبکه زاگرس آغاز می‌شود

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مدنی معاون خبر صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در دیدار با کیوان کاشفی، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران، گفت : پایین آمدن رتبه بیکاری گویا در زندگی روزمره مردم نمود نداشته است و این در حالی است که ظرفیت‌های بسیاری برای اشتغال در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در بحث رونق تولید، اقدامات خوبی توسط صدا و سیمای مرکز کرمانشاه انجام گرفته است، گفت : تولیدات خبری شبکه کرمانشاه در خبر سراسری پخش می‌شود و در هفته چند گزارش استان کرمانشاه در شبکه سراسری پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات و سوژه های خبری را در رسانه ملی به صورت میدانی شناسایی و دنبال می‌کنیم، گفت: در مباحث اقتصادی عملیاتی ورود می‌کنیم تا بتوانیم به رونق فضای کسب و کار کمک کنیم.

معاون خبر شبکه زاگرس تقویت فرهنگ کار را نیازمند فعالیت رسانه ملی در کنار فعالان اقتصادی دانست و افزود: مطالب بسیاری برای پخش در تلویزیون وجود دارد که طرح بسیاری از این موضوعات به رونق همه جانبه استان کمک می‌کند و به فعالان بخش خصوصی انگیزه می‌دهد.

وی با تاکید بر امیدبخشی به افراد جامعه در برنامه‌های تلویزیونی، گفت: مشکلات در شبکه زاگرس پخش می‌شود و اثرگذاری خوبی دارد.

این مسئول خبر شبکه کرمانشاه را دارای سطح و جایگاه بالا در کشور بیان کرد و متذکر شد: اعتماد مردم به رسانه ملی، ظرفیت خوبی برای کمک به فعالان بخش خصوصی است.

معاون خبر شبکه استانی کرمانشاه تصریح کرد: توانمند شدن بخش خصوصی ثمرات خوبی برای همه شهروندان دارد و برای کمک به رونق تولید، پیشرفت اقتصادی استان کرمانشاه و حمایت از فعالان بخش خصوصی در شبکه زاگرس اعلام آمادگی می‌کنیم.

رسول مرادی، مسئول تفسیر اخبار شبکه زاگرس نیز گفت: مردم نیازمند دریافت اخبار مثبت هستند و مسئولان باید کلی گویی را کنار گذاشته و مصادیق عملکرد و اقدامات خود را شفاف به مردم بگویند.

 

 

انتهای پیام/د

پایین آمدن رتبه بیکاری گویا در زندگی روزمره مردم نمود نداشت

 

برچسب ها: مطبوعات ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.