اخبار کوتاه ورزش استان مرکزی؛

معرفی تیم‌های برتر جودو/والیبالیست اراکی در تیم ملی/ سنگ نورد استان در فرانسه/بازی‌های ملی اسکواش دراراک/ درخشش هاکی بازان در رقابت‌های جهانی/خداحافظی مربی سن ایچ/ ادامه گلزنی آقایی برای استقلال

خلاصه چند رویداد ورزشی استان مرکزی را در این خبر بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  در این بسته خبری چند رویداد ورزشی استان مرکزی برای علاقمندان به ورزش به طور خلاصه نوشته شده است.

رقابت جودوکاران استان و معرفی تیم‌های برتر

پس از مبارزه ۱۵۰ جودوکار از شهرستان‌های اراک، ساوه، شازند ومحلات، تیم‌های اراک ساوه و شازند به ترتیب در رده‌های نونهالان و نوجوانان عناوین اول تا سوم را به دست آوردند

والیبالیست اراکی در لیست نهایی ملی پوشان جوان ایران

سهیل کمال آبادی با نظر کادر فنی در جمع ۱۲ نفره تیم ملی والیبال جوانان ایران قرار گرفت.

رقابت پارا سنگ نورد استان در فرانسه

امیر سبزی ورزشکار استان مرکزی به همراه بهنام خلجی، و حسن میرزا حسینی ۳ ملی پوش کشورمان به مسابقات پاراسنگ نوردی قهرمانی جهان در فرانسه اعزام شدند.

اراک میزبان مسابقات قهرمانی اسکواش کشور

مسابقات اسکواش قهرمانی پسران کشور در رده سنی کمتر از ۱۷ و ۱۹ سال در اراک برگزارشد


شروع طوفانی ایران در رقابت‌های هاکی جام ملت‌های آسیا

ملی پوشان هاکی باسرمربیگری ابوالفضل یوسفی جوان اراکی در مسابقات جام ملت‌های آسیا با ۸ گل بنگلادش را شکست دادند؛ یکی از ۸ گل ایران را امیرمهدی میرزاخانی ورزشکار استان مرکزی به ثمر رساند، تیم ملی هاکی علاوه بر میرزاخانی، بهنام سعدی دیگر ورزشکار استان را نیز در ترکیب دارد.


مربی بازیکن سن ایچ ساوه، کفش‌های خود را آویخت

جواد اصغری مقدم سرمربی سن ایچ ساوه به عنوان بازیکن از فوتسال خداحافظی کرد.
اصغری مقدم که به عنوان بازیکن مربی در سن ایچ حضور داشت، با فوتسال در کسوت بازیکن خداحافظی کرد و از این پس به عنوان سرمربی ساوجی‌ها در لیگ برتر فعالیت میکند.

ادامه گلزنی سجاد آقایی برای استقلال

استقلال تهران در دیدار تدارکاتی خود مقابل حریف رومانیایی با نتیجه ۳ بر ۱ و با گل‌های آقایی، شجاعیان، دشتی به پیروزی رسید.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: عکس ورزشی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.