حبیب الله خجسته پور گفت: باید ساز و کاری صورت گیرد که بتوانیم در ادارات شهرستان میامی از نیرو‌های بومی استخدام شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان در خصوص عدم استقرار مسئولان ادارات در میامی گفت: باید ساز و کاری صورت گیرد که در وهله نخست بتوانیم در ادارات از نیرو‌های بومی استخدام شوند.

وی در ادامه در خصوص نیرو های غیر بومی نیز افزود: می‌بایست نظارت جدی بر ورود و خروجشان از طرف فرمانداری صورت گیرد.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با اشاره به بومی بودن مسئولین در نهاد‌های حاکمیتی بیان کرد:  مدیران در میامی بومی هستند و حتی معاونت سیاسی و امنیتی شهرستان نیز یک فرد بومی است که این امر از دغدغه ما کم می‌کند.

ایجاد داروخانه در بیمارستان میامی

خجسته پور  پیرامون ساختمان بیمارستان میامی نیز، تاکید کرد: این بنا در دست اقدام است و اگر عملیات عمرانی آن به نتیجه برسد می‌توانیم مردم را از خدمات بیمارستانی بهره‌مند کنیم، اما فعلاً برای تقویت مرکز درمانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود این قول مساعد داده شده که پزشکان متخصص در چند رشته در صورت امکان در میامی مستقر شوند.

وی درباره مطالبه داروخانه نیز، گفت: در میامی فقط یک مجوز داروخانه صادر شده و لذا داروخانه دیگری امکان ایجاد ندارد، اما برای رفع مشکل، به بیمارستان میامی این اجازه داده شده که یک شعبه از تنها داروخانه موجود در شهر میامی را در درون خود افتتاح کند تا مردم نیازهایشان را برطرف کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان درباره استخر نیمه کاره میامی نیز، بیان کرد: این طرح در واقع واگذار شده و به همین دلیل نمی‌توانیم برای آن شاهد اختصاص بودجه باشیم، اما به هر روی سعی در رفع مشکلات آن داریم.

انتهای پیام / م

مشکلات شهرستان میامی پی گیری می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.