فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ۶ باب منزل مسکونی خسارت دیده سیل اخیر در قالب طرح جهاد همبستگی در این شهرستان تعمیر و بازسازی شد.

بازسازی ۶ باب منزل مسکونی خسارت دیده سیل اخیر در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ حسن مرادی، فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه از ابتدای تیر امسال تعمیر و بازسازی منازل مسکونی خسارت دیده در سیل فروردین آغاز شده است، افزود: در مرحله اول و در قالب طرح جهاد همبستگی تعمیر و بازسازی تعداد ۶ واحد مسکونی از منازل مددجویان بهزیستی که دچار خسارت شده بودند در دستور کار قرار گرفت که امروز به همت بسیج سازندگی ناحیه نهاوند و گروه‌های جهادی انجام گرفت.

وی گفت: تا کنون ۳۶۰ میلیون ریال برای بازسازی این منازل هزینه شده است که با حضور نمایندگان سپاه و بهزیستی تحویل صاحبان این منازل شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: از ۵۰ واحد خسارت دیده سیل در شهرستان نهاوند ۱۸ واحد نیازمند بازسازی و ۳۲ واحد نیازمند تعمیرات هستند .

مرادی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک  مردمی برای سیل زدگان جمع آوری شده است، گفت: انتظار می‌رود مردم شهرستان با توجه به مشکلات خانواده ها، کمک های بیشتری برای تأمین مصالح مورد نیاز  بازسازی و تعمیرات خانه های سیل زدگان داشته باشند.

انتهای پیام/ب

جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک های نقدی مردم نهاوند برای سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.