فیلم خواب‌های خط خطی به تهیه‎کنندگی و کارگردانی سید محمد حسینی از تولیدات شبکه یزد در سینما میثاق میبد اکران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، فیلم خواب‌های خط خطی به تهیه‎کنندگی و کارگردانی سید محمد حسینی از تولیدات شبکه یزد در مراسم تقدیر و تشکر از عوامل این فیلم در سینما میثاق میبد اکران شد.

امیر احمد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای یزد  در این مراسم گفت: صدا و سیما یزد می‌تواند با همکاری فعالان هنری و مسئولان، کار‌های متعددی را تولید کند و این فیلم نیز با همکاری و تلاش فعالان هنری و مسئولان میبد تولید و به ثمر نشست.

پهلوانیان حمایت‌های فرمانداری میبد را نشانه ی دید قابل تقدیر مسئولان فرمانداری نسبت به مقوله هنر عنوان کرد و افزود: انشاالله این مسیر همچنان در شهر کهن و تاریخی میبد که شهر فرزانگان متعدد است برای معرفی کهن شهر میبد و جاذبه‌های آن ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: هر توسعه‌ای نیازمند فراهم شدن بستر و زمینه مناسب برای توسعه فرهنگی و رسانه یا همان شناخت مکان‌ها و ظرفیت‌ها می‌باشد که متأسفانه به این نکته توجه نمی‌شود.

به گفته تهیه کننده و کارگردان این فیلم، داستان فیلم خواب‌های خط خطی با نویسندگی رضا احمدی روایت گر داستان زندگی پسریست که دچار عارضه خواب گردی است و به دنبال دلسوزی‌های مادرش ماجرا‌هایی برایش پیش می‌آید و مجبورمی شود نزد مادر بزرگش برود و فیلم با برخورد‌های مادربزرگ با نوه اش ادامه پیدا می‌کند.

حسینی که خود مهریزی است به دلیل همراهی‌های خوب مسئولین شهرستان میبد با هدف معرفی بافت تاریخی شهرستان و سیمای بصری آن فیلمش را در میبد ساخت و با قدردانی از حمایت‌های انجام شده از شرکت‌ها و خیرین در حوزه فرهنگی برای باقیمانده هزینه‌هایی که نیاز به تأمین دارد یاری طلبید.

انتهای پیام/ غ

فیلم خواب‌های خط خطی در سینما میثاق میبد اکران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.