پدر ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به دیدار سران باشگاه یوونتوس رفته تا درباره انتقال احتمالی پسر خود به این تیم ایتالیایی با آن‌ها گفتگو کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نیمار، ستاره جدایی طلب PSG ممکن است بجای اسپانیا راهی ایتالیا و تیم یوونتوس شود.

خبرنگار «رای اسپورتس» گزارش داده است که نیمار سانتوس، پدر نیمار، قرار است با فابیو پاراتچی، مدیر ورزشی یوونتوس در تورین دیدار و گفتگو کند.

گفته شده موضوع انتقال بخشی از دستور کار این دو طرف نیست و نماینده ستاره PSG فعلا فقط به دنبال کسب اطلاعات بیشتر است.

با این حال، یوونتوس ممکن است احساس کند که اکنون فرصت مناسبی است که سراغ این مهاجم برزیلی که به دنبال راهی برای خروج از PSG است،برود.

نیمار سال ۲۰۱۷ از بارسلونا به PSG پیوست. در فصل گذشته، این مهاجم در ۲۸ بازی برای پاریس ۲۳ گل زد و ۱۳ پاس گل داد. به گزارش رسانه ها، نیمار می‌خواهد "PSG" را ترک کند.

بارسلونا در تلاش است نیمار را به نوکمپ برگرداند. آخرین پیشنهاد این تیم پرداخت ۴۰ میلیون یورو بعلاوه کوتینیو و دمبله است که به نوشته اکیپ ناصر الخلیفی رئیس باشگاه و لئوناردو مدیرورزشی باشگاه پاریسی آن را نپذیرفته اند. اما اکیپ در ادامه به نقل از نیمار نوشته «قرارداد بد» بهتر از قرارداد نداشتن با پاری سن ژرمن است.


بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات اروپایی؛ از توافق دلیخت با یووه تا تیم بعدی مورینیو

پیشنهاد عجیب بارسا به پاری سن ژرمن درباره نیمار

اداره مالیات اسپانیا سد راه بازگشت نیمار به بارسا می‌شود


انتهای پیام/

نیمار هم بازی رونالدو می‌شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار