در راستای توسعه کشت گلخانه ای ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای کشاورزان در نظر گرفته شده است.

۸۰۰میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه کشت گلخانه ای

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اورانی مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در سال جاری برای توسعه کشت گلخانه ای در خراسان رضوی حدود ۶۰۰ هکتار هدف گذاری شده است و دولت برای کشاورزان حدود ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۷ درصد در نظر گرفته است که می‌توانیم با جذب این اعتبارات تحول خوبی در حوزه کشاورزی باشد.

وی تصریح کرد: هدف گذاری حدود ۶۰۰ هکتار کشت گلخانه‌ای و سیاست جهاد کشاورزی برای حفظ آب و خاک و افزایش راندمان تولید با اتکاء به دانش نوین و تجربه کشاورزان است و ضروری است بهره وری بیشتر محصولات کشاورزی کشت گلخانه توسعه یابد.

 مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از سال ۸۹ در  خراسان رضوی آغاز شد و توانسته ایم با استفاده از تسهیلات دولتی برای کشاورزان در این زمینه گام‌های رو به رشدی برداریم.

اورانی افزود: در سال گذشته حدود ۳۱۸ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان پرداخت شده است و تلاش می‌کنیم در سال جاری ۱۲۳ میلیارد تومان دیگر در غالب تسهیلات بانکی به کشاورزان پرداخت شود.

وی ادامه داد: متاسفانه مکانیزاسیون در این حوزه دام، طیور و باغات ضعیف است و جهاد کشاورزی با همکاری دولت برای تجهیز این حوزه کشاورزی آماده است.
 
انتهای پیام//م.ی
 

هدف گذاری ۶۰۰ هکتار برای توسعه کشت گلخانه ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.