مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون گفت: ساخت گلخانه‌های کوچک مقیاس با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی خانوادگی و تقویت معیشت روستایی با سرمایه‌های اندک صورت می‌گیرد.

نخستین مجوز ساخت گلخانه‌های کوچک مقیاس در کازرون صادر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون اظهار کرد: وسعت گلخانه‌های کوچک مقیاس از ۱۰ متر مربع تا ۳۰۰ متر مربع است و نخستین مجوز ساخت گلخانه‌های کوچک مقیاس در کازرون در روستای گوریگاه بخش کنارتخته شهرستان کازرون جهت پرورش کاکتوس به مساحت ۳۰۰ متر مربع صادر شده است.

وی با بیان اینکه گلخانه‌های کوچک مقیاس به تقویت نهاد خانواده کمک کرده و امکان فعالیت به صورت پاره وقت را برای خانواده‌ها در مناطق روستایی فراهم می‌کند، افزود: ایجاد این نوع گلخانه‌ها فرصت مناسبی برای کسب تجربه و مهارت بیشتر و آشنایی با شیوه‌های گلخانه داری را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: در گلخانه‌های کوچک مقیاس انتخاب نوع محصول هیچ محدودیتی ندارد و به سلیقه متقاضی بستگی دارد و در این گلخانه‌ها می‌توان انواع سبزی و صیفی، گل‌های آپارتمانی، کاکتوس، نشاء، گیاهان دارویی کشت کرد و چنانچه متقاضی جهت ساخت گلخانه نیاز به تسهیلات داشته باشد می‌تواند در سامانه سیتا درخواست خود را ثبت کند.

انتهای پیام/چ

ساخت گلخانه‌های کوچک مقیاس در کازرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار