هفتمین المپیاد ورزشی بسیجیان یزد با عنوان بسیج، مساجد و محلات یادواره شهدای جبهه مقاومت، در سالن نهم دی سپاه الغدیر مرکز این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، هفتمین المپیاد ورزشی بسیجیان یزد با عنوان بسیج، مساجد و محلات یادواره شهدای جبهه مقاومت، با حضور جمعی از مسئولان، خانواده‌های شهدا، مردم و ورزشکاران در سالن نهم دی سپاه الغدیر مرکز این استان آغاز شد.

در این المپیاد حدود دو هزار ورزشکار بسیجی از ۱۲ ناحیه مقاومت بسیج به مدت دو روز در ۱۰ رشته رزمی، ورزش پهلوانی و باستانی، کشتی و تنیس روی میز با هم به رقابت می‌پردازند.

در پایان رقابت‌ها نفر‌های برتر انتخاب و در قالب تیم‌های منتخب در المپباد ورزشی بسیج کشور که شهریور ماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد گفت: شناسایی استعدادها، ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران، رقابت سالم و سازنده و ارتقای آمادگی بسیجیان برای انجام ماموریت‌ها از جمله اهداف این المپیاد است.

مهدی نیکونژاد، انجام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی، استعدادیابی، میزبانی مسابقات و اعزام به رقابت‌های کشوری را جزو برنامه‌های مهم تربیت بدنی سپاه ذکر کرد.

انتهای پیام/ غ

آغاز هفتمین المپیاد ورزشی بسیجیان استان یزد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.