رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۷ فقره سرقت منزل و دستگیری ۲ نفر سارق و یک نفر مالخر در تهران و خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ یدالله حسن‌پور، رییس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در روند پی جویی چند مورد سرقت منزل، یکی از متهمان دستگیر شده به ۷ مورد سرقت منزل اعتراف و یک نفر همدست و مالخر را نیز به پلیس معرفی کرد که این دو نفر در تهران و شهرستان خرم آباد دستگیر شدند.

وی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان مرتبط با این پرونده و تحویل اموال مسروقه به آنان افزود:با توجه به ایام تابستان و شروع مسافرت‌های تابستانی مراقبت بیشتر از اموال خصوصی، منزل، اماکن و وسایل نقلیه را به شهروندان توصیه می‌کنیم.
انتهای پیام/ی

سرقت منازل کرمانی ها در تابستان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
احسنت به سردارعبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی و سرهنگ یدالله حسن‌پور، رییس پلیس آگاهی استان کرمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۸ تير ۱۳۹۸
1- آیا میدانید دوربین و دزدگیر فقط سیستمهایی نظارتی هستند و نمیتوانند از ورود سارقین پیشگیری نمایند؟

2- آیا میدانید چیزی به اسم حفاظ یا درب ضد سرقت وجود خارجی ندارد وقتی سارقین فقط قفل حفاظ و دربهایی که به عنوان ضد سرقت به آن اعتماد کرده اند باز یا تخریب میکنن؟

3- آیا میدانیدکه فقط قفل روی درب باید هوشمند و ضد دیلم باشد که آن درب ضد سرقت گردد و به هیچ روشی امکان باز کردن یا تخریب قفل آن با شاه کلید، هک، پیچگوشتی، انبر قفلی و دیلم وجود نداشته باشد؟

4- آیا میدانید مدیر عامل یکی شناخته شده ترین قفلهایی آمریکایی که تحت عنوان ضد سرقت شناخته میشود، در پاسخ خبرنگاران در تائید ضد سرقت بودن قفل گفت، قفل ما در مقابل هر سارقی که پیچگوشتی یا دیلم همراه نداشته باشد ضد سرقت است؟

5- آیا میدانید بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نقاط دیگر مورد استفاده سارقین برای ورود به منازل میباشند که حتما باید حفاظ ضد دیلم مقابل آنها نصب شود که مطلقا امکان تخریب حفاظ از جای جوشها با جک، آچار و دیلم وجود نداشته باشد؟

6- آیا میدانید اگر این سه اصل فوق را به عنوان اصول پیشگیری از ورود سارقین به منزل و محل کار با تمام وجود به کار ببندید، حتی اگر سارقین تا پشت درب و پنجره ها نیز رسیده باشند، باز هم امکان ورود به داخل منزل و محل کار شما را نخواهند داشت؟

7- آیا میدانید اگر سارقین بخواهند با زور تحت عنوان مامور، سرایدار، پیک و ... وارد منزل شوند، راهی وجود ندارد غیر از اینکه گاوصندوق ضد دیلم، مجهز به سیستم قفل ضد زورگیری گاردمن در منزل داشته باشید و تمام اموال و اسناد ارزشمند را داخل آن گاوصندوق ضد دیلم قرا دهید که دیگر حتی امکان سرقت از طریق زورگیری هم وجود نداشته باشد؟
آخرین اخبار