معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم جهت ساماندهی دستفروشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محمدرضا قربانیان تبریزی معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز  با بیان این مطلب اظهار داشت: با آماده سازی این زیرساخت‌های لازم و انتقال دستفروشان به نقاط مورد نظر، طرح ساماندهی دستفروشان اجرا می‌شود.

با اشاره به اینکه با همکاری مناطق دهگانه سطح شهر محل‌هایی برای انتقال دستفروشان مشخص شده است، گفت: با هماهنگی‌های انجام یافته، ۱۱ نقطه از سطح شهر تبریز در حال آماده سازی است.

او انتقال دستفروشان از نقاط مرکزی شهری به مناطق دیگر را ضروری و ثمربخش عنوان کرده و افزود: اجرای این طرح باعث کاهش بار ترافیکی در این محدوده حساس از شهر تبریز، سهولت تردد عابران و در نتیجه افزایش رضایتمندی همشهریان می‌شود.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه اهتمام مجموعه مدیریت شهری بر حفظ حقوق و شان تمامی شهروندان است، اظهار داشت: با این اقدام ضمن پاسخ دهی به خواست کسبه و اصناف بازار مبنی بر جمع آوری دستفروشان، دستفروشان نیز به طور هدفمند و کارآمد به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

قربانیان تبریزی برخورد با سد معبر را از جمله وظایف حساس و مهم شهرداری برشمرد که اجرای موفقیت آمیز آن نیاز به همکاری و مشارکت سایر عوامل و نهاد‌های مربوط دارد.

 

انتهای پیام/

برخورد با سد معبر را از جمله وظایف حساس و مهم شهرداری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.