امام جمعه انار گفت:دزدی دریایی انگلیسی ها بی جواب نخواهد ماند.

دزدی دریایی انگلیسی ها بی جواب نمی ماندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام منتظری درخطبه‌های نماز جمعه امروز انار به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه سراسر کشور در این دیدار معنوی از رهنمود‌ها، نصایح و بیانات رهبر معظم انقلاب استفاده نمودند.

وی افزود:نصایح ارزشمند رهبر انقلاب به ائمه جمعه پیرامون سلوک عملی، خطبه خواتی، مواجهات سیاسی و اجتماعی بویژه توجه به نسل جوان بود.

حجت الاسلام منتظری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند ائمه جمعه باید با بیان مصالح جامعه، جانب وحدت را هم رعایت کنند.

وی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت:تکبر و خود بزرگ بینی کشور‌های اروپایی آنجایی مشخص شد که در قضیه برجام به هیچ کدام از تعهدات ۱۱ گانه خود عمل نکردند و با کمال پرروئی، به کاهش تعهدات جمهوری اسلامی هم اعتراض کردند.
وی گفت: بطور قطع دزدی دریایی انگلیسی‌ها در توقیف نفتکش ایرانی بی جواب نخواهد ماند.

امام جمعه شهرستان انار در ادامه با اشاره به هفته بهزیستی اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور با ارائه ماموریت‌های زیادی علاوه بر حمایت‌های مالی، از بسیاری از آسیب‌ها و معلولیت‌ها پیشگیری کرده است.
وی گفت: بهزیستی در ارتقای سلامت اجتماعی اجتماعی و توانمندی جامعه بسیار موفق بوده است که لازم است از رئیس اداره بهزیستی شهرستان انار و همکارانشان تقدیر و تشکر شود.

انتهای پیام/ح

ایران به انگلیس پاسخ دندان شکن می دهد

برچسب ها: نمازجمعه ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار